Streetlife Music Soprano Recorder Set Orange

4 Customer ratings

4 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

response

features

sound

quality

3 Reviews

Streetlife Music Soprano Recorder Set Orange
6.50
Including VAT; Excluding €15 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1
google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
Ja
Tolle Überraschung.
Jutta aus W. 17.09.2014
Für meine Schüler suchte ich eine preisgünstige Flöte und stieß durch Zufall auf dieses Set. Ich versprach mir nicht sehr viel davon, dachte aber für Anfänger wird es wohl ausreichen...
Als das Paket kam und ich alle Flöten anblies war ich doch sehr überrascht. Die Flöten sind gut verarbeitet und sprechen gut an.Die Löcher haben leichte Vertiefungen, sodass auch Anfänger sofort ein Erfolgserlebnis haben können und die ganzen Zusatzmaterialien sind auch völlig in Ordnung. Fazit: Ein super Preis-Leistungsverhältnis. Eine Flöte für Anfänger und Einsteiger.Besser geht's nicht!!! Danke, liebes Thomann-Team!!
Meine Schüler werden sie lieben und können sich den Erwerb leisten.
features
sound
quality
response
1
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
ES
viel FLÖTE für wenig Geld
Egon S. 12.12.2021
Überraschend gut und schön. hätte angesicht desPreises . nicht so gutes Instrument erwartet
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
A
Schönes Set
Altra 14.09.2022
Haben das Set für unsere Kinder (Grundschulalter) in Blau und Orange zum Kennenlernen der Blockflöte gekauft. Sind damit sehr zufrieden.
features
sound
quality
response
0
0
Report

Report

Streetlife Music Soprano Recorder Set Orange