Thomann Crystal Singing Bowl CF 14"

8

Crystal Singing Bowl

  • Design: Classic frosted
  • Diameter: 35 cm
  • Incl. Striker and ring
Available since April 2014
Item number 330600
Sales Unit 1 piece(s)
Diameter 35 cm
Height 25 cm
Material Thickness 9 mm
Frosted Yes
Tuned No
142
Including VAT; Excluding €15 shipping
In stock
In stock

This product is in stock and can be shipped immediately.

Standard Delivery Times
1

8 Customer ratings

4.6 / 5

You have to be logged in to rate products.

Note: To prevent ratings from being based on hearsay, smattering or surreptitious advertising we only allow ratings from real users on our website, who have bought the equipment from us.

After logging in you will also find all items you can rate under rate products in the customer centre.

sound

quality

6 Reviews

FS
campana di cristallo
Francesca S. 02.09.2014
meraviglioso suono
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Rich sound!...
Piotrek 15.06.2015
I bought this bowl and can't complain about anything.
The sound is deep and intense and fills the room in very easily.
Entransing and relaxing. No escape.
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate de
Unfortunately there was an error. Please try again later.
P
Super Singing Bowl
PickOfDestiny 13.09.2019
Wie immer war Thomann sehr schnell und zuverlässig bei der Lieferung.
Als das Packet ankam, war die Größe überraschend für mich. Die Singing Bowl ist wirklich sehr groß und massiv.
Die Verarbeitung ist spitze und der Sound sehr klar und auch recht laut. Beim Anschlagen ist die Lautstärke angenehm und hier kann man ganz klar die zwei Töne C und F warnehmen, die nach einigem Durchhören. Kreist man mit dem Schlägel an der Schale, summiert sich der Sound und es könnte bei zu starkem Druck schon etwas zu laut für einen normalen Raum bis zu 30qm werden, also hier ist etwas Gefühl gefragt.
Obwohl die Klangschale sehr groß und resonant ist, klingt sie dafür, aber relativ schnell aus. Das empfinde ich allerdings nicht als negativ und ist eine reine Beobachtung.
Ich habe es noch nicht probiert, aber könnte mir sehr gut vorstellen, dass eine solche Klangschale auch größere Räume gut mit Klang fühlt.
Wer nach geerdete und entspannende Klänge sucht, sollte hiermit glücklich werden.
Das Preis-Leistungsverhältnis ist wirklich top!
sound
quality
0
0
Report

Report

google translate fr
Unfortunately there was an error. Please try again later.
J
Thomann Crystal Singing Bowl CF 14"
Julien888 24.10.2019
Assez déçu de la résonance vibratoire de ce bol qui est courte et faible.
sound
quality
0
0
Report

Report