Adam Hall 87221VR Rack Plate

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
S6
Mooie gedegen opvulling
Sandro 62 17.01.2022
Ik heb deze blindplaten gebruikt als opvulling in mijn 19" rack zodat je niet aan de onder- en bovenkant in een gapend gat zit te kijken en snoeren los zit liggen in de achterkant van het rack.
De pasvorm is prima evenals de afwerking. Oogt heel professioneel in een rack en zorgt ook nog voor een goede ventilatie, ook al wordt de meeste warmte via de achterkant afgevoerd.
Voor die paar euro's heb je een mooie afwerking van je rack/flight case!

Erg stevig
Hensen 18.07.2019
Toen ik deze ventilatieplaat ging bestellen vroeg ik me af hoe degelijk hij zou zijn voor deze prijs.
Maar ik ben erg positief verrast!!
Super stevige ventilatieplaat en netjes afgewerkt met een zwarte coating.
Ik heb er meerdere in mijn 19 inch racks zitten.

Ook is het erg eenvoudig om ze te bewerken met een slijptol.
Ik heb dit gedaan omdat ik de antennes van een router aan de buitenkant wilde hebben maar de router met alle aansluitingen veilig in de kist.
Daarom besloten een stukje eruit te slijpen waardoor dit nu perfect past!

K
Stijlvolle ventilatie rack plate
Krasvast 31.12.2019
Deze Rack plate heeft een stijlvolle perforatie, veel subtieler dan bij andere merken. Dit heeft mij doen besluiten om deze aan te schaffen.

Ikzelf gebruik de rack plates voor het passief koelen van mijn twee Audient ASP880 preamps, die tijdens gebruik goed warm kunnen worden.

Goede coating met mooi stevig staal. Echte aanrader.

@
Prima Rack Plate !
@PA_engineer 07.03.2023
Om mijn rack aan de voorkant netjes dicht te maken en goede ventilatie te hebben, heb ik deze rackplate aangeschaft.
De kwaliteit is zeer goed. Kan prima concurreren met K&M. Er zit 1 min puntje aan: ik heb het voor een Thon Rack Adapter 1U 25 gemonteerd. Dat gaan niet goed. Ik moest de rackplate bijslijpen om het passend te maken. Zo kan ik achter de plates enkele adapters vast monteren op de rack adapter. 't zou prachtig zijn als Adam Hall daar iets aan zou verbeteren. Maar verder dikke prima !

prima product.
GHorvers 19.07.2021
Optisch elegant en voldoet aan de verwachtingen.

@A
Bijna perfect
@GHO Audio/IT 30.07.2022
Prima, stevige ventilatie plaat.
De vele gaatjes geven een nette uitstraling en zorgt voor voldoende airflow.
Echter de omgevouwen randen lopen te ver door om tussen je 19” rails te passen (1,5 mm). Als je dat zelf oplost, prima plaat.

Quality ok
SONICrider 10.09.2019
Not that much to review: good plate for a fine price.

VR
VMS René 18.08.2022
Ventilatie rack plate gewoon goed

V
Perfect voor mijn rack unit
Vrono 03.05.2019
Perfect voor mijn draagbare opnameset om tussen de pre-amps te zetten. Mooi, degelijk en sterk.

Persoonlijk vind ik het raster mooier dan de andere varianten maar dat is smaak.

Erg blij met deze aankoop!

L
Prima kwaliteit
LightjockeyNB 20.01.2021
Nette afwerking zoals op foto