Adam Hall SLED 2 Pro LED Light

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Y
Goede lichtopbrengst
YvanVG 28.10.2021
Lamp geeft in beide standen een goede lichtopbrengst. De clip heeft voldoende kracht om zijn positie te houden, de flexibele armen zijn niet zo stabiel, eerder zwak om hun hoogte te houden.

Mooi lampje hoor
Bazzz 02.02.2022
Prima lampje voor op de bladmuziek. Handig als het donker is🙂

RP
Adam hall SLED 2 Pro!
Ralph Pl. 30.09.2015
Ik zocht een betaalbare verlichting voor op de pulpiter...en kwam bij deze Adam Haal SLED 2 PRO uit.De verlichting is zelfs in de eerste stand uitstekend .Mijn partituur is vollledig verlicht .Heb ik wat meer licht nodig ( tot nu toe nog niet nodig gehad)...kan je de andere leds er bij aanzetten .Dan heb je nog meer licht...PRIMA...voldoet aan mijn eisen.Hij zit goed klem op de pulpiter..stevig genoeg.
Hij is goed uitterichten zodat je overal egaal licht hebt ....voor dit geld .UITSTEKEND..NETJES....goedzo Thomann!!!!De batterijen ...drie stuks....zaten er ook nog eens bij!Doordat het ledjes zijn gebruikt de lamp er weinig stroom ...dus een voedingsadapter heb je niet nodig!

Handig apparaat
Anoniem 09.09.2015
De flexibele slangen nekjes werken goed en blijven op hun plek, als ze eenmaal zijn ingesteld. Lichtproductie is goed, batterijduur is ok. Het geheel had iets lichter van gewicht mogen zijn, maakt je standaard enigszins top-heavy.
lichtproductie

Alle waar naar zijn geld.
Tomtommetje 11.10.2019
Het werkt naar behoren. Niet te veel tegen aan stoten want dan valt het lampje uit of schiet de USB aansluiting los.
Het geeft voldoende licht.
lichtproductie

Fel licht, maar onhandige klip
Repsac 25.04.2021
De optie om een van de twee ledlampjes per lamp aan te zetten is heel handig, en met beide ledlampjes en beide lampen aan is het erg veel licht! Onhandig is de klip waar de batterij inzit - op mijn lessenaar valt het er nog wel eens af.

d
Verlichting voor bladmuziek
deGranje 30.12.2019
Prima ledverlichting, werkt naar tevredenheid dus goed is goed!
lichtproductie

prima licht op de lessenaar!
Robke 10.08.2017
Voor gebruik op je muziekstandaard voldoet deze led lamp met twee sterktes op elk lampje geweldig.
Voor deze prijs een aanrader.
Zou misschien een ander doosje bij moeten, zodat je het lampje makkelijker kunt opbergen om mee te nemen.

MN
Prima licht in donkere ruimtes
Mr Nx 26.09.2019
Door zijn meerdere standen is lampje makkelijk toepasbaar. Ook fijn dat het product twee LED lights heeft waardoor je de volledige pagina's kan belichten

Ledlampjes
Anoniem 06.04.2016
Deze super led-lampjes doen het geweldig goed, geven meer dan voldoende licht omdat je niet twee maar 4 lampjes kunt activeren. In het symfonieorkest en in de kerk laten deze lampjes mij nooit in de steek! Top kwaliteit dankzij Thomann!