DS
In één woord beste klank ooit
Diederik Stoep 30.08.2021
Ja ja, niet overdreven, met de Super-2 van Aquarian heb ik de meest geweldige klank ooit in m'n toms. Dat gedoe met nieuwe vellen en stemmen tot je een ons weegt? Je legt em erop, licht aandraaien en hij klinkt al. Even finetunen en je weet niet wat je hoort. De Respons-2 is ook geweldig maar wat dikker dus meer voor rock sound.

Fantastisch vel
Bouwer 21.01.2024
Ik ben zeer tevreden. Het vel zit een paar weken op mijn DW kit en ik kan niet anders zeggen: TOP!! Makkelijk te stemmen, vol en goed geluid en het straalt kwaliteit uit. Ik heb op mijn toms allerlei vellen gebruikt: Remo Emperors en andere, Evans UV2. Dit is mijn eerste Aquarian ervaring. Voorlopig blijf ik met de Super 2 coated spelen.
Zoals altijd, snel en goed geleverd door Thomann!