Asian Sound HAPI Drum D-Moll pentatonic

5 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

geluid

afwerking

1 Recensie

Asian Sound HAPI Drum D-Moll pentatonic
€ 349
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
1
google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Ta
Klasse!
Thomas aus U. 20.11.2013
Ich habe mir die HAPI-Drum für meine berufliche Tätigkeit als Musiktherapeut (mit Kindern und Jugendlichen) zugelegt und muß sagen, dass ich restlos begeistert bin. Der Sound ist einfach sehr schön, glockig, sanft, harmonisch... Lädt ein zum Experimentieren mit den verschiedensten Rhythmen und Sounds. Durch den Klang wie auch durch die Spielposition (am besten auf dem Schoß halten) entfaltet das Instrumente seine Wirkung: es zentriert den Spieler und lädt dazu ein, sich mit der Aufmerksamkeit nach innen zu richten. Die Verarbeitung wie auch das Zubehör sind tadellos. Ich gebe dieses Instrument freiwillig nicht wieder her...:)
7
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

Asian Sound HAPI Drum D-Moll pentatonic