Audio-Technica AT2020

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
MV
goed voor een zachte stem
Maarten VROOOOOOOMMMAAAAAAAANNSSSS 03.04.2022
ik heb deze microfoon gekocht net als veel andere vanwege de goede reviews. ik verwachte dat deze mooi zou klinken maar het viel wel een beetje tegen.

het hoog rond de 5K is sterker geboost bij deze microfoon wat hem mooi luchtig laat klinken maar er is een probleem hiermee. dit zorgt dat de 3K ook geboost is of eerder niet gecut is wat vlink EQ werk vereist om het goed te laten klinken met belting vocals of sterke stemmen over het algemeen. voor lichte stemmen en zangstijlen is dit goed en doet zijn werk geweldig maar daar houd het mee op. verder heeft het alleen een nier karakter en geen knoppen of poorten op de mic. de metalen behuizing is sterk en het kan dus wel wat klappen hebben.

hou daarom dus in gedachte waar deze microfoon voor bedoelt is anders zal het teleurstellen.

Zeer fijne microfoon!
MBoesjes 02.09.2021
Ik zocht 1 overhead microfoon voor boven mijn drumstel om het geluid van mijn bekkens op te nemen. Op internet las ik van een aantal drummers dat ze deze Audio-Technica AT2020 hiervoor gebruikten. Wegens de voordelige prijs en goede reviews dacht ik, laat ik het maar proberen. En met succes, want deze microfoon doet precies wat hij moet doen! Mooi, helder geluid en ook makkelijk in gebruik. Voor dit doeleinde kan ik hem zeker aanraden!

Uitstekende Mic voor een lage prijs!
Anoniem 24.10.2016
Als Live streamer op Twitch, en Youtube content creator heb ik voor het eerst een XLR mic aangeschaft voor een uitmuntende kwaliteit. De AT2020 is hierbij een top microfoon voor een lage prijs. De kwaliteit is super en voor een condeser mic pakt hij verassend weinig achtergrond geluid op, alhoewel dit een negatief puntje kan zijn voor sommige. In combinatie met een popfilter + RODE PSA1 mic arm en een Focusrite scarlet 2i2 als interface heb ik een prachtige beginner setup for mijn podcasts en live streams. Alhoewel ik mijn Focusrite interface zojuist heb omgewisseld voor een Behringer Mixer, blijft deze AT202 nog een langere tijd in gebruik! zeer tevreden over kwaliteit van het geluid en het materiaal. Zoals altijd, een goede en snelle levering van Thomann.

LS
NICE AF
LIL SHAE PRODUCTION 07.07.2021
THIS MIC IS SOOO NICE BEEN USING IT FOR A WHILE AND ITS GREAT GOOD FOR THE PRICE AND A LITTLE HEAVY FOR A MIC OVARAL GREAT MIC EVEN QUARTERJADE USES THIS MIC
AND THAT SAYS ALOT

Prijs kwaliteit beste op de markt.
JWN 06.04.2020
Onder de €150 is dit de beste groot membraan microfoon. Vele malen beter van klank dan alle concurrenten in dezelfde prijscategorie. Breed inzetbaar, mede door zijn natuurlijke klank. Zelf zet ik hem vaak in als overhead. Ook akoestische gitaren en vocals zijn erg aangenaam door deze mic.

Perfect entry level microphone
Anoniem 21.03.2016
After thorough research I chose the AT-2020 for my first decent microphone to be used in my homestudio. I've been using it for over a year now and it's still going strong.

The sound is quite crisp and focussed due to the cardioïd pattern and even the smallest detail of sound is picked up when playing my steel string guitar or vocals for that matter without any excessive signal noise. I couldn't be happier. Oh wait.. If there had been an on/off switch that would've been amazing for my purposes but it's a small price to (not) pay for this wonderful microphone.

Goede budget condensator mic.
Sybster 22.02.2021
voor dit prijskaartje is het een mooie microfoon.
zelf gebruik ik hem voor spraak, maar voor zang is hij ook erg goed.

JDV1990 01.01.2020
Prima microfoon van een zeer degelijk merk.
Voor deze prijs krijg je een mooi afgewerkte, goed klinken en vooral een veelzijdige microfoon. Een goede mic voor mensen met een "laag" budget.

Doet het goed
Geluidsmeneer 17.01.2020
Goede neutrale microfoon voor een lage prijs, aanrader. Vergeet geen popfilter/plopkap erbij te kopen trouwens.

n
Beste grootmembraan voor de prijs
nnnf 29.06.2021
Prima geluid voor deze prijs. Wel een massaproductie model, de verf is wat ruw afgewerkt.
Let op deze microfoon werkt alleen met phantom voeding, en dat kan alleen met XLR.