Audio-Technica ATH-M50X

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Mijn ervaring met: Audio-Technica ATH-M50 X
RXVII 24.11.2021
Persoonlijk vind ik de Audio-Technica ATH-M50 X de beste studio headphones dat ik ooit gedragen heb. Niet enkel is de kwaliteit maximaal, maar ook de comfort bij het dragen en het design ervan zijn top! Al bij al, een echte aanrader voor zowel beginners als professionals!

Prima koptelefoon
Scientixel 02.01.2022
Voelt zeer goed gemaakt aan, en klinkt ook enorm goed. Enige ding is dat hij niet altijd even lekker zit. Het is niet verschrikkelijk en ik denk dat het niet wegneemt van het totale product

DW
Even wennen dit , moet je ding zijn..
Danny Ws 04.11.2021
Na zoveel goede reviews schrok ik me wild toen ik deze op mijn hoofd zette. Aanvankelijk een zeer schel, harsh geluid waar ik niet aan kon wennen. Ik vroeg met echt af men serieus iedereen in de maling nam.
Naast m'n DT880 is het echter duidelijker waar deze set in uitblinkt: Een closed set voor tracking en DJ-werk. Bass-boosted (70-300Hz) voor als je dat zoekt. Voor productie soms handig, maar zeker niet als enige referentie. Door de scherpte ga je soms te zacht mixen in de hi-mids (4-6kHz) niet altijd handig, maar je hoort wel veel meer daar. Met correctietools wordt het niet veel beter dus als je een flat response zoekt is dit em niet. Vooral handig voor late-night mix-sessies en/of conference calls door de closed enclosure.

Geweldige Sound
GuitarBart 27.05.2020
Gekocht als upgrade voor een goedkopere Sennheiser en om te gebruiken naast de Sennheiser HD280 Pro.

Voor de prijs is dit denk ik een van de beste headphones die je kan kopen. Neutraal geluid en alle instrumenten in een mix zijn goed te horen. Geluidsdemping is prima door het closed ontwerp. Wordt ook nog eens geleverd met 3 verschillende kabels dus er is altijd een die werkt voor het apparaat waar de headphones op aangesloten worden.

Draagcomfort heb ik niks op aan te merken. Erg comfortabel, ook tijdens lange luistersessies. Ik heb tot zover geen negatieve punten kunnen ontdekken, dus aanrader!

Anoniem 24.01.2016
Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht om te gebruiken op kantoor. Het heeft erg goede geluidsisolatie naar buiten, tenzij de koptelefoon oorverdovend hard staat merken collega's helemaal niks van het geluid. De koptelefoon dempt ook de omgevingsgeluiden in het kantoor erg goed maar het is wel prima te horen als er tegen je gepraat word.

De headset is ook erg comfortabel om te dragen omdat de oorschelpen niet op de oren rustten maar daaromheen. Ik heb de headset vaak hele dagen op zonder problemen.

De headset word geleverd met 3 verwisselbare kabels van verschillende lengtes. Het nadeel is dat de aansluiting op de headset geen standaard connector is, als de kabel stuk gaat is het niet makkelijk te vervangen.

De headset is prima inklapbaar, ik heb deze koptelefoon vaak mee in een laptoptas en het is de eerste koptelefoon die het langer dan een paar weken uithoud.

p
Best headphone for the price
pattaboy 27.06.2017
Always searching for the best headphone out there. then Audio Technica launched the M50 X and I decided to grab it. The price is really good and the quality is sooo nice.

They are really crisp not that overpowered bass and I find it the best balance in a headphone I have weared so far. They remind me a bit of the HS8 in sound but then in a headphone.

It's been a while since I bought it but I can still recommend anyone who wants a new headphone and does not want to spend a shitload of money.

great product

Perfecte koptelefoon
Anoniem 06.03.2023
Ik heb de witte en de zwarte variant allebei gebruikt en ik kan met zekerheid zeggen dat hij echt geweldig is! Geluid is zeer goed. Ook fijn dat er verschillende kabels bij zitten die je kan verwisselen. Mooi lock systeem. De oorcups worden bij mij wel snel vettig maar dat kan ook aan mij liggen. Ben er overal erg blij mee!

y
goed kwaliteit
yoshua 27.06.2021
best goed sound en kwaliteit

F
Goed product voor een goede prijs
Fernando12 23.07.2022
Voor mijn werk draag ik deze headphone soms uren achter elkaar zonder dat het oncomfortabel wordt. Het geluid is altijd goed en gebalanceerd. Een werkpaard.
draagcomfort

Een goede hoofdtelefoon met een neutraal geluid
Anoniem 20.01.2016
Deze hoofdtelefoon heb ik aangeschaft, omdat ik voor mijn opleiding bij SAE een hoofdtelefoon voor het afmixen van bandjes.
ATH-M50 X geeft het geluid neutraal en waarheidsgetrouw weer in het hele frequentiebereik.
Een goede hoofdtelefoon voor de prijs.