Azumi AZ-Z1 E Flute

1

Dwarsfluit

  • Gesloten gaten
  • E-mechaniek
  • Vervroegde G
  • C-voet
  • Verzilverd nikkelzilver
  • 925 Sterling zilveren lipplaat en buis
  • Handgemaakt Altus Z-Cut kopstuk
  • Verzilverd
  • Design kopstuk
  • Stemming: A=442 Hz
  • Inclusief case, reinigingsdoekje en reinigingsstaafje
Leverbaar sinds April 2012
artikelnummer 280442
verkoopseenheid 1 stuk
Head Joint Nickel Silver, silvered
Body Nickel Silver Plated
Machine Head Material Nickel Silver, Silvered
Lip Plate Material Silver
Riser (Material) Silver
French Pointed Arms Yes
E Mechanism Yes
Offset Yes
Inline No
C Foot Yes
B Foot No
Incl. Case Yes
€ 1.279
Gratis verzending en incl. btw.
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
1

1 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

features

geluid

afwerking

1 Recensie

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
M
Azumi für Fortgeschrittene
Marie-Luise 29.07.2019
Nach zweijähriger Schulung auf einer Yamaha Einsteigerquerflöte habe ich mich auf die Suche nach einer Querflöte für Fortgeschrittene gemacht. Dabei kamen mehrere Modelle in Frage. In die finale Auswahl kam neben der AZUMI noch eine Yamaha Flöte in Frage.
NAch Zusendung von Thomann konnte ich beide Testen, vielen Dank für den Service!
Ich habe mich sofort für die Azumi Querflöte entschieden, da die Ansprache und der Klang für mich viel schöner waren. Die dazugehörige Tasche ist ebenfalls sehr hochwertig.
Insgesamt freue ich mich auf die nächsten Übungsstunden!
respons
geluid
afwerking
features
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden