ArjanW 02.08.2021
De microfoon zat goed verpakt met een handig mee te nemen doos om de microfoon mee te nemen naar een andere locatie. Toen ik ging opnemen met de microfoon werkte alles in een keer. Geen instellingen die ik moest aanpassen, gewoon inpluggen en opnemen.

Ik was verbaasd toen ik mijn stem terugluisterde na het opnemen. Er was totaal geen ruis, mijn stem was helder en de highs en lows worden allemaal perfect opgevangen.

Wel zou het misschien handig geweest zijn als je de gevoeligheid op de microfoon zelf kan aanpassen zodat je iets verder van de microfoon af kan staan. Dit is voor mijn situatie geen probleem.

De afwerking is spot on. Dit voelt zeker niet aan als een speelgoed microfoon.. De microfoon ziet er netjes uit en voelt ook zwaar aan. Ook heel handig dat je het kleine 'statiefbevestiging ding'' eraf kan halen om de microfoon op meerdere manieren te kunnen bevestigen.

De microfoon is meer dan de prijs waard voor mijn gevoel. Ik zou deze microfoon zeker nog een keer kopen als het nodig is!

z
zwerver 24.12.2020
goede microfoon met mooi geluid en strakke afwerking zijn geld waardt

Good for this price
M-Key 06.06.2021
For this price, it records well. The song in the link below recorded by Behringer C1: