klinkt geweldig
Edwoud 15.11.2019
De synth klinkt geweldig door het 24dB ladder filter, doet daardoor niet onder voor de veel duurdere moog mother 32, waarvan de specificaties overduidelijk zijn afgekeken. toch maar 4 sterren, omdat de voltages van de patchbay afwijken van eurorack, de meeste voltages gaan van -5 tot +5V, waardoor er wat gerommeld moet worden met voltage processing modules. Met een beetje creativiteit wel te gebruiken met eurorack...

Moddervette synth!
DenDipeza 30.08.2023
Een heel gaaf klinkende en (mede door de patchpunten) veelzijdige synthesizer. Wordt goed ondersteund met firmware updates. De behuizing voelt degelijk aan (metaal met sjieke houten zijkanten). Het is mijn eerste synthesizer om te experimenteren met techno, maar is ook prima inzetbaar voor leads in (prog)rockmuziek. Heeft een makkelijk te mixen geluid (veel beter gedefinieerd geluid dan de meeste digitale synths). Enige nadeel is dat de filter cutoff potmeter na een tijdje een beetje begon te haperen, maar dit is waarschijnlijk prima te verhelpen door de potmeter schoon te maken. Na een paar keer op-en-neer draaien werkt het al beter.
Met het gebruik van MIDI over USB heeft de synth wat last van ruis (vooral als je compressie en overdrive toepast), dit is te verhelpen door een MIDI-kabel te gebruiken ipv USB.

Geluid om te stapelen
Dr.Tease 06.08.2021
Wow, wat een potentieel in zo’n compact instrument. Heb er twee gekoppeld net als twee van het bekende andere merk. Moet eerlijk toegeven dat de prijs en de extra arpeggio dit zeker de moeite waard maken om als beginners instrument (of set) te kopen. Maar ook de meer ervaren patch- en sequence lover, kan er niet omheen dat dit apparaat veel mogelijkheden biedt. Je hebt wel wat desktop oppervlak nodig, als je meerdere instrumenten gaat koppelen. Vooralsnog niet stapelbaar in een Behringer 2- of 3-tier rack.

Simpelweg een no brainer
DXA134 15.11.2021
Uitstekende synth voor beginners en ervaren gebruikers.
Kan me bijna niet voorstellen hoe ze deze unit zo goedkoop hebben kunnen krijgen, want het is een ontzettend krachtig synthje.

C
Rauwe krachtpatser
Carf 25.09.2023
Een mooie introductie naar modulair, veel mogelijkheden qua sound en gemakkelijk te begrijpen.

Het enige wat ik mis is Midi CC opties.

x
Synth & sequencer for little money
xerhard 07.11.2019
Very well build and high quality sound because of the legendary 3340 VCO (Sequential Prophet 5) and the 24 dB ladderfilter VCF (Moog) this bundled with a tweak-able sequencer. And lots of Eurorack compliant in and outputs (15 out & 18 in).
So tons of fun in small sturdy case.
Only drawback is the rests in sequence are not completely silent, but assume it will be fixed in a firmware update.

Tof ding!
Rook 23.06.2020
Mooi apparaat. Erg leuke sequencer, maar wel wat omslachtig te bedienen met vreemde knoppen combinaties. Heerlijk ding om mee te noodlen. De sound is wat eenzijdig, maar wel een mooie gedetailleerde sound, zeker met een goede reverb!

Ob
Behringer crave_
Ome barth 09.10.2022
Mijn eerste synth...zowel stand-alone als in een midi-setup doet dit gebakje wat het moet doen. Klinkt goed en is makkelijk te tweaken.

Waanzinnig goed
Jklerx 29.04.2020
Deze synthesizer geeft echt waar voor je geld,compact en goed geluid en makkelijk te bedienen en vele mogelijkheden.

WB
Stevig gebouwde analoge synth.
William Bovendeerd 21.03.2020
Snel geleverd - met behulp van patches van YouTube krijg je hem snel aan de praat en je kunt gaan tweaken.