Veel voor weinig geld
Richardvd 22.12.2020
Ik had dit pedaal gekocht om een gevoel te krijgen welke effecten ik eventueel in een apart pedaal zou willen hebben. Daarvoor is dit pedaal uitermate geschikt, de prijs-kwaliteit verhouding is super. Voor slechts 23,90 heb je de keuze uit 6 verschillende effecten. Delay had ik al als apart pedaal, dus deze niet getest. De tremolo vond ik goed klinken, en een erg bruikbaar effect. De pitch shifter vond ik vooral leuk als effect, maar niet heel bruikbaar. Chorus/phaser/flanger zijn niet mijn favoriete effecten, dus kan hier niet veel postief of negatiefs over zeggen. De bediening is soms lastig en even uitzoeken met 2 'par' knoppen, maar al spelenderwijs kan je hier je weg in vinden. De selectie van welke fx gaat ook met een knop die vloeiend over gaat, wat soms gek aanvoelt omdat er geen 'klik' switch tussen de effecten zit. Mijn conclusie is: als je een paar effecten wil proberen en weinig geld wil uitgeven, is dit pedaal ideaal. Ben je op zoek naar een specifiek effect of wil je makkelijk kunnen switchen tussen effecten kan je beter een pedaal daarvoor of een groot multi-fx pedaal kopen.

Slechte kwaliteit
Remco74 10.02.2022
Als een product voordelig is moet ook de kwaliteit nog steeds goed zijn, anders kan je het net zo goed niet maken. Gaf snel storing aan en haperingen. Ging niet lang mee.

MJ
Mick Jansen 10.07.2017
De reden waarom ik dit product heb aangeschaft, was omdat ik snel een delay pedaal nodig had. De meeste goedkope delay pedalen waren tijdelijk niet leverbaar op het moment, dus zag ik deze met een delay optie.

Dit pedaal heeft verschillende effecten die je met twee parameters kan veranderen. Ik raad je sterk aan om over dit product een review te zoeken op YouTube. Als het goed is is er een uitgebreide video te vinden over dit pedaal. Voor mij kon dit er nog wel mee door, maar ik zou het volkomen snappen als mensen zeggen dat dit pedaal een prulletje is. Ten eerste zijn alle Behringer pedalen gemaakt uit een plastic behuizing. Deze kan dus minder lang mee dan bijvoorbeeld een Boss pedaal, maar die is ook heel veel duurder. Het geluid wat eruit komt is niet geweldig, maar kan er voor mij mee door, omdat ik grotendeels van de tijd delay gebruik.

Er is een goede reden waarom ik liever niet de andere effecten gebruik. De effecten die 'kleur' geven aan je geluid (denk aan chorus, flanger, phaser, maar geen tremolo!) produceren geen mooi geluid. Bij de pitchshift functie is er zelfs sprake van 'latency'.

Qv
Perfect om kennis te maken met verschillende effecten
Quinten van Neck 31.12.2019
Prima pedaal! Ja, het is een plastic behuizing dus je moet er niet op springen. Ook de 'knobs' voelen enigszins goedkoop aan maar voor het geld een prachtproduct!

Q
Geweldig product voor een geweldige prijs.
QuinnB 02.01.2022
Ik heb dit pedaal gekocht omdat ik opzoek was naar een goedkoop multi effect pedaal. Voor deze prijs kun je niet misgaan, hij werkt en klinkt geweldig. Echt een aanrader.

RO
leuk voor erbij
Rolf Oosting 19.08.2020
Altijd leuk om een behringer pedaaltje erbij te hebben! Andere reviews zeggen t ook al: minpuntjes zijn de goedkope sound en de traploze selector knop voor t type effect. Verder lekker om mee aan te spelen!