Prima voor kleine band
Anoniem 04.11.2015
Prijs en form-factor zijn de echte selling-points van dit paneel. De bedoeling voor onze band was om onze losse versterker te elimineren, en dat is goed gelukt.

Momenteel in gebruik bij een 4-koppige band (drums, synth, gitaar en zang), en daarvoor prima geschikt met voldoende headroom voor de vocals. Absoluut geschikt voor in de repetitie-ruimte maar een kleine zaal live spelen trekt de PMP4000 ook en in dat geval sturen we 800 watt parallel naar twee Peavey 115 tops en 800 watt naar een 410 TXF, wat via de monitor volume control dan te balanceren is per kanaal.

Als je alleen tops gebruikt en daarnaast meerdere gitaristen hebt met luide amps, dan begint je headroom te slinken.

Bedienings-layout zit logisch in elkaar. Knoppen voelen niet 100% high-end aan, maar daar is de prijs ook naar. Qua features vind ik het aantal kanalen in deze compacte behuizing samen met de effecten de perfecte combi in de PMP-serie. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen.

HD
Herman DG 26.11.2021
Net zoals mijn oud mengpaneel van Berhinger europower is het een gemakkelijk te bedienen mengpaneel. Deze heeft het voordeel met de ingebouwde versterker en weet uiteraard veel minder als bundel tegenover mijn oude bundel.

GP
P.A Systeem voor Roland TD30 VE Drumkit
Glenn Prins 20.04.2017
Ik gebruik de PMP4000 voor mijn Roland TD30 Electronische Drumkit elke microfoon ingang gebruik ik voor de trommel pads apart, dus mijn Kickdrum is apart versterkt,
mijn snare is apart, mijn Toms, Floortoms, cymbals dit allen zijn allemaal apart in de ingangen die normaal voor microfoon worden gebruikt in gebruik genomen voor de Drumkit, hierdoor kan je elke drumpads apart regelen.
Ik moet zeggen het is echt subliem, je kan erg hard spelen, maar ook zachtjes. En als zang installatie die de PMP4000 het uitstekend goed.
Persoonlijk ben ik erg tevreden.