Behringer TD-3
BNKR 07.12.2020
Ik bezit een originele TB-303 en nu een TD-3 en ja, als je audiofiele oren hebt zal je wel wat verschillen horen maar voor de meeste is dit een no brainer: het is cheap, het is bijna een 1:1 replica en doet gewoon wat ze (te) dure echte broer ook kan.

Niet zeiken en vergelijken en luisteren naar Behringer haters en snobs, gewoon lekker freaken en experimenteren voor een leuke prijs!

j
jam-man 18.07.2020
super bassline geluid, sequencer "fast en easy " zoals origineel. sequencer ook ideal voor mono externe synth testuren, minpunt: de distortionsound vind ik niet goed klinken ,die staat gewoon af bij mij ..had ik liever een delaytje gehad,,. aanrader !

BB
Supersound
Blij Bartje 28.10.2021
Klinkt als de originele roland.

Geinig ding
Rubadubster 23.08.2021
De 303 is precies nagemaakt met extra’s. De link via USB helpt enorm bij het programmeren van sequences. Goede prijs.

Muziekliefhebber72 13.05.2020
Op dinsdag gebeld met Thomann er was genoeg voorraad van de Behringer, in 2 dagen tijd was alles geregeld bedankt voor de juiste en duidelijke service Thomann!

De Behringer TD -3 - SR stelt me zeker niet teleur, je hebt echt waar voor je geld. Als je een Acid muziekliefhebber bent dan is deze hardware een echte aanrader.