€ 3.399

PGouw 22.06.2021
Heb dit mengtafel nu 2 maanden in huis en ik ben écht onder de indruk, hiervoor 6 jaar gewerkt met X32!

Alle “tekortkomingen” of ontbrekende zaken bij de X32 zijn eigenlijk op gelost met de Wing.
De sound is goed en er zijn voldoende plugins om iets moois neer te zetten.

Verwachtingen
De Behringer Wing maakt z'n verwachtingen meer dan waar voor mij. De tafel is flexibel, intuïtief, heeft ontzettend veel mogelijkheden en werkt heel gemakkelijk en zeker als je de X32 gewend bent.
Als je eenmaal de structuur van sources v.s. channels kent dan ga je pas echt merken hoe ontzettend flexibel die opzet is. Het display werkt snel en prachtig zonder haperingen. Een goed touchscreen en erg veel info op één page.
En dan de DCA's en Busses, je hebt 16 stereo DCA's en 16 (!) stereo bussen tot je beschikking. Dan kun je je FX sends prima invullen en heb je nog voldoende bussen over voor je monitoring.

Routing.
Door het systeem met sources kun je ontzettend flexibel routen. Je bent niet meer gebonden aan de paren van 8 en je hebt nooit meer twee faders nodig om een stereo kanaal op je layer te zetten want alle channels kunnen zowel mono als stereo signalen verwerken. En dit zowel op je line als op de bussen. Ook het doorsturen van inkomende signalen naar een DAW, opname apparaat of je P16 monitoring systeem werkt eenvoudig en intuitief.

En als je dan je routing hebt opgezet, je bussen en DCA's hebt ingevuld en je channels hebt ingericht zijn er natuurlijk de voorgeprogrammeerde layers die goed in elkaar zitten maar het wordt pas echt leuk als je eigen user layers gaat maken.

Eigen user layers
Hoe handig is het om dan de belangrijkste kanalen, de DCA's van je drum en percussie kanalen en de FX sends bussen allemaal in één layer voorhanden te hebben! Dat werkt fantastisch!

en zo kan ik nog wel door gaan.

K
Heel veel voor goede prijs.
Koesbeenian 27.09.2022
Zeer goede effecten, makkelijke bediening, Midas Pro pre-amps, AES50 pff echt alles zit er op voor een aantrekkelijke prijs.

Fantastische tafel voor de prijs
Erwinsanders 24.10.2022
Meer dan tevreden over deze tafel.
Veel meer effecten en veel meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld de x/m32 serie.
Bediening is eenvoudig te noemen wat routing betreft erg flexibele.

Ik ben erg blij mee. samen met 3x een DL16 veel opties en mogelijkheden.

De Stereo kanalen in en uit scheelt enorm veel. Stereo subgroepen Stereo IEM groepen ect ect..

Bruikbare compressors en dynamische EQ!

enigste nadeel is dat de scene directory nog niet compleet is met "snapeshots" e.d .. daar wordt nog wel aan gewerkt.