€ 1.422

Een dijk van een mixer
Anoniem 09.03.2016
Met ons vierkoppig bandje hebben we een paar maanden de X32 nu in gebruik en we willen niet meer zonder! Ieder heeft zijn eigen stereomix en kan eenvoudig bijregelen met zijn mobiel of tablet. Zowel iOS als Android werken feilloos. Ook voor de FOH-sound is het voor onze geluidsman een goed te besturen apparaat.
Wel moet gezegd worden dat de verschillende apps niet allemaal op dezelfde manier zijn ingericht zodat je toch wel steeds even aan het puzzelen bent om uit te zoeken waar alle knoppen zitten.
Het geluid en de ingebouwde effecten zijn erg goed en eenvoudig in te regelen. Maar echt grote klasse is de mogelijkheid om via een AES50 in een zaal/theater aan te koppelen op de zaalmixer. De X32 zetten we op het podium, vervolgens slechts een cat5 snoertje naar de zaalmixer en het is klaar.
En dat voor slechts 1300 euro. Een regelrechte aanrader.

In-Ear Mixer
Merrr 19.04.2022
Ik heb deze mixer gekocht om voor mijn band stereo, in ear mixes te kunnen realiseren voor alle 8 bandleden. In combinatie met een mackie hm-800 headphone amplifier en een setje passieve fisher amps is deze flighcase het hart van onze oefenavonden geworden.
De mixer zelf, maar vooral de bediening via de mobile apps voor android en iOS geven onze bandleden de vrijheid om hun mixes naar wens aan te passen. In onze oefenruimte gebruiken we de mixer als standalone (dus instrumenten en mics op de inputs van de mixer zelf.
Als we live spelen sluiten we alles aan op de DL32 en M32 van onze geluidstech en werkt de X32 rackmixer in slave mode, via AES50, zodat we een compleet gescheiden systeem hebben.
Deze flexibiliteit en de mogelijkheid om dit met een paar clicks in te stellen, maakt dat ik dit platform aan iedereen kan aanbevelen.
Let wel op dat, als je zoals wij, 8 stereo mixes wilt maken, alle 16 busses nodig hebt. Dat betekent dat er geen bussen voor FXs meer beschikbaar zijn. Wij hebben dit opgelost door uiteindelijk 7 unieke stereo mixes te maken en zo 2 bussen voor effecten vrij te maken.
Inmiddels hebben een een DP48 besteld om het systeem verder uit te bouwen :-).

Al met al erg tevreden met de X32 rackmixer.

SL
Gewoon zo veelzijdig...
Steve Lind 29.01.2021
De X32 rack in combinatie met de S16 snake geeft je dezelfde felxibiliteit als een "gewone" X32 maar dan in rack vorm. Alles in een apparaat en onder handbereik. Prima mixer met ingebouwde effecten en talloze routing mogelijkheden. Laptop aan de USB en 32 kanalen gelijk opnemen, was iets waar je vroeger alleen van kon dromen. Nu ben je in staat om elk optreden als live CD uit te geven of terug te luisteren om discussies (haha) te voorkomen..... Stille kracht, met de nadruk op KRACHT. Ik gebruik hem in mijn studio maar trad voor Corona ook regelmatig op bij gehuurde geluidstechnici die allemaal van een X32 familielid gebruik maakten. Nagatieve punten? Geen idee!

d
x32 niet de nieuwste maar wel goed
ducolwd 20.11.2020
Deze mixer is al een paar jaartjes oud maar kan nog prima meekomen.
De bediening gaat via een pc/tablet en is dus wat minder intuïtief dan de andere modellen van de x32.
De grote hoeveelheid in- en uitgangen maken dit tot een veelzijdige mixer.
Op internet zijn zeer veel instructies te vinden over de werking van de diverse onderdelen waardoor het voor een beginneling goed te bedienen is.

OP
Waar voor je geld (x10)
Oorsmeer Productions 18.01.2023
Je weet als je de rackversie koopt dat hij niet bedoelt is om handig te bedienen is. Daarvoor is hij niet ontworpen. De iPad app is een van de beste die ik ken. De offline editor voor op de PC (Mac) is minder straightforward en met name het opslaan en terughalen van show/scene/cue/snippet is ondoorzichtig. Klank en betrouwbaarheid zijn vergelijkbaar met Yamaha/Allen&Heath tafels van 10x deze prijs. Te gebruiken als mixer, stagebox en als (In-Ear) muzikanten-monitor systeem

Beste product van Behringer
Appie 03.05.2021
Al om geroemd en niet voor niets. Heel veelzijdige mixer met goede remote bediening. Met alle nieuwe updates ook nieuwe nuttige functionaliteit. Ideale mixer om lastige situaties voor bijvoorbeeld scholen, sportcentra en kerken op te lossen (paging, automic. enz)

Top mixer
Anoniem 19.04.2016
Wij gebruiken deze mixer voor de in-ear mix.
Daarvoor zijn de mogelijkheden super!

TO
Uitstekende keuze
Tammo O. 07.12.2020
De prijs/kwaliteitsverhouding van de X32 is geweldig. Een uitstekende mixer van hoge kwaliteit voor een prima prijs. een echte aanrader.

DJ
Behringer X32 rack
Dr. Jekyll & Mr. Hyde 09.06.2019
Fantastisch apparaat, maar reken niet op een snelle leercurve. Ten minste, als je geen digitale mixer gewend bent. Voor mij was het een ontdekkingsreis, maar wat een mogelijkheden heeft dit apparaat! We gebruiken de mixer om onze IEM aan te sturen, en in sommige gevallen de FOH. Werkt probleemloos nadat alles goed is ingesteld. We bedienen de mixer met de computer via de X Edit, en dat is een hele verademing vergeleken met het kleine display van de mixer zelf.

Uitermate tevreden over dit device
JEAR 20.06.2019
Doet wat het belooft. In combinatie met de X32 Compac en een S32-digital een sterke combinatie.