respons

Best Brass e- Sax Mute Alto Sax

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
sax demper doet meer als zou moeten
Bassaxrob 24.05.2023
doet wat het moet doen,brengt geluid tot op gesproken conversatie nivo en dempt de galm die door de muur naar de buren gaat.

met gebruik van de electronica aan boord,kan je met koptelefoon en een ingebouwde echo je toon construeren,en met aux in en line out muziek inmixen en meespelen en dan via line out evt over je monitor systeem boxen afspelen of opnemen.
de electronica is wel goedkope standard ,maar behalve mute is dit een soort mini opname studio voor hobby/en spelen met echo effect draaiknop , voor echte opnames zou ik toch wel pro apparatuur gebruiken.
geleverd met alle kabels en oordopjes headset, alleen zelf nog 2 aa batterijen halen
kwaliteit is ok, rubber bij handen voelt comfortabel .
erg fijn dat ik nu meer kan spelen thuis zonder zorgen om overlast voor anderen.

edit: na regelmatig gebruik 1 minpunt ontdekt.
de vocht uit de adem die je in de sax blaast hoopt op in de mute(net als een raam beslaat als je erop ademt) ,na een half uurtje spelen wordt alles klef en vochtig en moet je hem even opendoen en pauzeren zodat het kan verdampen.
respons