beyerdynamic DT-990 Pro 250 Ohm

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Een goede aanrader
Aanrader 21.06.2020
Deze koptelefoon is zeker aan te raden. Het is robuust gebouwd en gaat makkelijk vele jaren mee als je er goed mee omgaat. Naast dat het zo lang mee gaat, is het geluid hiervan echt goed. De lage frequenties zijn verrassend goed te horen. Ook het detail in de hoge frequenties zijn erg goed. Dat is vooral van belang voor mij omdat ik ze gebruik voor het mixen.

Door de open achterkant is het ook verdraaglijker dan een dichte achterkant. Je voelt geen druk van de muziek in je oren waardoor je vele uren achter elkaar kan werken zonder je oren te erg te belasten. Nu dat ik het al bijna een jaar gebruik kan ik zeggen dat ze erg goed mee gaan omdat ik ze haast elke dag intensief heb gebruikt en ik nu pas echt overweeg de pads te willen vervangen.

Het enige jammere is dat ik na een half jaar merkte dat de pads een beetje inzakte en mijn oor de binnenkant van de koptelefoon raakte. Buiten deze klein minpunt om vind ik persoonlijk alles goed aan deze koptelefoon. Dit is er een om zeker in je studio te hebben.

d
Fantastische koptelefoon
dnp41 27.12.2021
Wat een super koptelefoon is dit. Zit heerlijk, voelt niet beklemmend en laat wat omgevingsgeluid door. Mooi, duidelijk geluid waar elk stukje van de muziek hoorbaar is. Geen overdreven bas boost, maar gewoon geluid zoals het moet zijn.

Sommige koptelefoons kunnen zo gedetailleerd het geluid weergeven dat het vermoeiend wordt, maar daar heb ik met deze vreemd genoeg geen last van. Ik hoor alles, maar het blijft altijd prettig.

DT-990 Pro Super Studio Headphone
Wil_Tyros5 16.03.2022
Een geweldige hoofdtelefoon. Klinkt super, mooi strak over een heel groot frequentie bereik. Lekker vol geluid onderin en sprankelend fris in de hogere frequentie. Hoofdtelefoon klinkt veel beter dan je voor zijn prijs zou verwachten.

L
Lonsin 01.12.2020
Deze koptelefoon is perfect om een hele dag mee te mixen. Maar als ik mijn stem wil opnemen, hoor je bij de opname de muziek heel stil op de achtergrond. Daarvoor is het dus beter een hoofdtelefoon te gebruiken die volledig dicht is.

Comfort en precisie
Dylandun 28.04.2022
Ten eerste, de koptelefoon is enorm comfortabel. Ik heb hem per dag gemiddeld 5+ uur op, en hij irriteert nooit.

Ook is het fijn voor mijn situatie dat ik door de open buitenkanten van de kleppen mijn omgevingsgeluid nog steeds kan blijven horen. Dit gegeven is wel belangrijk om van bewust te zijn tijdens aanschaf, aangezien het dus lastig geluid blokkeert van buitenaf, stel u wilt dit product gebruiken als vaste koptelefoon om buiten mee rond te lopen o.i.d.

Qua geluid was het wel wennen, vooral op het bas/laag gebied, aangezien ik alleen gesloten kleppen was gewend van mijn vorige koptelefoons. Ook heb ik het gevoel dat meerdere koptelefoons op de markt het lage ook nog eens boosten.
Hierdoor vind ik het fijn dat deze koptelefoon (na wat wennen) een eerlijk en gebalanceerd spectrum laat horen van laag - midden - hoog, zonder enige boost of aanpassing.

Al met al een geweldige koptelefoon, als je weet wat je koopt. Koop dit product niet om al het buitengeluid af te zonderen, zeer aan te raden dit binnen te gebruiken in een rustige omgeving voor ultiem geluid.

r
een standaard!
reviewert 23.11.2021
een standaard/veelgebruikte koptelefoon dus ook goed voor referentie.
Ik gebruik hem om te mixen en gewoon muziek te luisteren.
Omdat deze de open versie is, is het makkelijker en "lichter" om naar te luisteren.
De dt770 heeft ook zo z'n voordelen en wordt zeker ook gebruikt.
Maar voor mixen is dit echt heerlijk, zeker in combinatie met Sonarworks!

So nice to ware
Martijnd 19.01.2022
Light and stury, great sound for mixing and sutdio work. Sound can be a bit flat for day to day use as musical headphone. Also 250ohm vesion is not for all purposes (need some audio interface or amp to get the best sound)
draagcomfort

Beste headsets ooit gehad.
Roelo 28.09.2020
Wil je deze koptelefoon kopen twijfel dan niet. Deze koptelefoon heeft een super helder geluid en stereobeeld. Je kunt alles tot in de details horen.

Voor de prijs en kwaliteit is dit zeker een aanrader.

KA
Eerlijk en Heerlijk geluidje.
K. Ankerstadt. 30.11.2022
Ik gebruik deze hoofdtelefoon thuis en op lokatie en ik ben erg tevreden over de helderheid en eerlijke weergave. Ik vergeet soms dat ik hem op heb. Je kan er niet mee voetballen zoals met een SM58. maar tot nu toe heb ik er geen een gesloopt. Min- en zwakte-punt is de ingebouwde kabel. Er is voor mij een mini XLR ingebouwd en dat raad ik iedereen aan. Dan kan je ook nog verschillende lengte's kabel maken. Hele fijne hoofdteleoon.
draagcomfort

geen betere optie voor de prijs.
Nick_vH 29.04.2023
fijne koptelefoon met goed geluid, draagcomfort is goed maar kan beter door middel van een bredere hoofdband.
voor de prijs kan ik geen betere koptelefoon verzinnen.

groot voordeel is dat je zo'n beetje elke onderdeel los kan kopen waardoor je hem voor goedkoop kan repareren mocht je buiten de garantie vallen.