Black Swamp Percussion S14S Wires

3

Black Swamp Percussion S14S

  • Voor 14" kleine trommel
  • 16 snaren
  • Roest-vrij staal
  • Niet zo droog als een coated snaar
  • Reageert het best bij zachte tot medium dynamiek
Leverbaar sinds November 2009
artikelnummer 236885
verkoopseenheid 1 stuk
Number Of Snare Wires 16
Size 14"
Material Steel
€ 98
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
1

3 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

klankverloop

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
C
Für die Sound-Formung einer Snare
Carsten220 04.07.2014
Bei dem Versuch eine Messing-Snare auf Retro zu bürsten habe ich mit Remo Skyntone-Fell und diesem Snareteppich einen ganz passablen Sound erzielt: weniger laut, weniger spitz und trotzdem die messing-typischen Obertöne und guter Kesselklang, da ich keine Dämpfung benötigte. Allerdings war ich dann auch weit von einem wuscheliegen Snare-Sound entfernt. Die Teppich-Ansprache ist eher kurz (mit anderen Worte: präzise) geraten, so wie Hersteller und Konzert-Musiker sich das wohl vorstellen und die Tuning-Range für die Teppichspannung ist recht klein.
Der BS-Strainer ist etwas kürzer als meine übrigen Standart-Strainer aus Stahl und Bronze, woraus eine weniger sensible Ansprache folgte. Hatte den Eindruck, dass das auch das Reso-Fell stärker abdämpft und zu einem nicht unwesentlichen Teil auf den Gesamt-Höreindruck wirkt.
klankverloop
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden