Blackmagic Design ATEM Mini Pro

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Super handig, compact en effectieve video-regie-mixer
Tjop 18.02.2022
Werkt als een speer. 'Pro' voor ons niet nodig, gewone 'mini' is goed genoeg, maar dit was de eerste (hebben er nu 4). De 'pro' lijkt het overigens wel net iets stabieler te doen dan de 'mini', al kunnen we niet achterhalen waar dat in zit. Je zou zeggen dat de binnenkant (los van de streaming-pro-functie) gelijk is en net zo goed. Toch gebeurt er met de mini net iets vaker iets wat niet werkt dan met de pro. Oorzaak is altijd een iets gewijzigde software configuratie na updates overigens. Minpuntje: de Atem software is niet altijd top notch: windows 11 zou ik nu nog niet gebruiken bv. Meer updates zou wenselijk zijn. Wellicht groeit het aantal gebruikers hard genoeg om ook hier op in te zetten.

gebruiksvriendelijk & veel mogelijkheden
BertDH 22.11.2021
Gekocht om te livestreamen en dat doet deze mixer prima. Geen haperingen meer zoals ik had met de Mini + OBS. De intuïtieve bediening is prettig. Beeld wordt mooi uitgezonden. De multiview preview is bijzonder handig. Enig minpuntje is dat externe audio niet altijd mooi binnenkomt: rechtstreeks van het audiomengpaneel naar de mixer lukt niet, het geluid via een camera laten binnenkomen gaat probleemloos.

JoeyT 29.01.2022
Plastic maakt het apparaat wel kwetsbaar. Maar werkt perfect!

Prima voor kleinere producties
Mdeboer 24.04.2021
Prima all-in-one videomixer/streaming oplossing voor wat kleinere producties. Switchen werkt erg makkelijk en de software is top. Fysiek is hij met "slechts" 4 HDMI ingangen en 1 uitgang (als webcam) wel wat beperkt voor complexere/grotere producties.

Nv
Atem mini pro
Nick vdB 25.02.2021
Compact, en alles wat erop moet zitten, zit erop. Mic ingang had wat mij betreft een xlr of Jack ingang mogen zijn... En een on/off switch was ook wel prettig geweest. Qua Prijs kwaliteitverhouding is de Atem mini pro , denk ik op dit moment het beste product in de markt voor dit geld.

Atem Mini Pro
Streamspecialist 10.12.2020
Klein van stuk maar een beest van een machine. Werkt goed in elke situatie en door de veelzijdigheid gewoon een superproduct. Scherp geprijsd bij Thomann en perfect in de bunble met een koffertje! Zo vervooer je de Atem als een baas.

L
Veel mogelijkheden in een klein pakket
LudTannenbaum 26.01.2024
Alles om te kunnen schakelen tussen 4 HDMI (1920×1080 FHD) input, 2 geluidskanalen en meer. Geschikt om thuis of semi-professioneel te kunnen Streamen. Degelijk stevig en net afgewerkt apparaat.