Cioks DC7

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
jm
Koop goede voeding. Het is het waard.
jongen met de banaan in zijn hand 20.02.2021
Tipje: Koop die grip er bij dan kan hij onder je pedalboard en heb je meer ruimte voor pedalen.

hij heeft trouwens genoeg power voor wel 10-40 pedalen (ligt aan welke je gebruikt meeste gebruiken niet zoveel mA's) maar hij heeft 7 Geïsoleerde outputs. dus als je het schoonste geluid wil, dan moetje misschien bij je 8ste pedaaltje een uitbreidings-unit kopen zoals de Cioks 8 Expander of de Cioks 4 Expander. deze kun je via een kabeltje aansluiten op de DC7 waardoor je geen extra stekker in de muur hoeft te steken. Ook voor de expander unit is het handig om een grip er bij te kopen.
ik ben werkelijk verliefd op dit spul, als je het eenmaal hebt wil je nooit meer anders. Geef je pedals goede voeding zoals die van cioks en je krijgt er liefde voor terug.

Als al je 1 pedaal per output voed en daarmee al je pedalen geïsoleerde stroom voed. Dan ga je een heerlijk geruisloos leven te gemoed.

Dit is op het moment toch wel het meest complete merk op de markt voor voeding. Ze hebben zoveel problemen getackeld die spelers al jaren irriteerden. Hij kan alle pedals voeden ook al lijkt het soms onmogelijk.

TT
Doet wat het moet doen! (Maar...)
Tims Tone 28.04.2020
Werkt geweldig! Enige issue is wel dat er geen mount bijgeleverd zit. Als je een pedaltrain classic 2 hebt zoals ik zal je er nog een cioks mounting kit bij moeten bestellen of even handig een oplossing diy'en. Verder een schitterend product.

Precies wat je verwacht!
Marnic 20.02.2019
Deze power supply is precies wat je van Cioks verwacht, hoge kwaliteit, precieze afwerking en compact/makkelijk te installeren. Aanrader.

Perfect voor m'n future-proofed board
Bart_W 09.03.2024
Genoeg output om mijn gehele board van power te voorzien, maar klein genoeg da'k hem er nog onder weet te monteren. Eigenlijk is het ietwat overkill voor m'n huidige setup, maar op deze manier kan ik in de toekomst nog dingen toevoegen, zonder me direct zorgen te hoeven maken over stroomtoevoer.

1 klein probleempje is dat ik hem eerst met klitteband onder mijn board had geplakt, maar de unit is daar te zwaar voor. Hij bleef er maar van af vallen. Je moet hem dus wel écht vastschroeven.

Y
very nice power supply
Yaire 29.12.2022
I use this to power guitar pedals and synths. I can power a Polyend Tracker via the USB and an Arturia Microfreak with the supplied cable together with a plethora of analog and digital pedals.

It is small, sturdy and flexible.