Top product
DarylMS 22.03.2021
Hij doet waar hij voor bedoeld is. Het signaal clean versterken!

Goed, maar overbodig
Webalist 11.01.2022
Obv andere beoordelingen heb ik deze Cloudlifter gekocht naast de DBX 286s als extra clean gain voor de Shure SM7B.
Conclusie: deze Cloudlifter voegt niets toe aan de chain en zorgt zelfs voor extra ruis/storing.
Alleen de Cloudlifter is niet voldoende om de gain van de SM7B op te schroeven (dan haal je slechts 25dB van de benodigde 60dB).
Dus wil je de SM7B degelijk aansturen: koop de DBX 286s.
Deze review zegt uiteraard niets over de kwaliteit van de Cloudlifter, want deze is perfect voor andere toepassingen.
Maar helaas dus niet voor de SM7B.

r
Goed ding!
reppichs 06.02.2019
Verbetert de klank van mijn EV RE20. Must-have voor kleine thuisstudio's met dynamische microfoons.

Ideale versterker
Anoniem 09.11.2016
Ik gebruik deze Cloudlifter tesamen met mijn Electrovoice RE20 en een RME Fireface 800 preamp. Doordat het signaal veel luider is hoef ik veel minder te gainen op m'n RME en heb daardoor een veel beter signaal.

Werkt dus erg goed bij zachte bronnen of bij microfoons met lage output