Daddario Dual Lock PW-DLC-01

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
Ja
Dit is gewoon geniaal.
Just anothe amateur from Belgium 15.12.2020
Mijne ouwe Strato hangt aan een ouwe (maar heel erg comfortabele) draagriem, maar ik was ze (de gitaar dus) om de haverklap kwijt :( moest heel erg opletten dat de gitaar niet tegen de grond ging, en ik zocht dus naar een straplock systeem. Heb wat zitten zoeken op internet (en bij Thomann :)) voor een oplossing, maar had echt geen goesting om nog eens te beginnen boren en vijzen in mijn gitaarke. Tot ik deze vond. Geniaal eigenlijk, je klikt die dingen gewoon vast op de bestaande strap buttons. Geen gedoe, geen veranderingen aan mijn strato en tot nog toe werkt het perfect. Ziet er wat plastiekerig uit (ze zijn dan ook van plastic) maar vrij stevig en ze doen wat ze moeten doen. Heb intussen mijn 3 gitaren (Strato, Höfner Verythin en H&B ResoKing) ervan voorzien.

Kopen dat spul, kost nada en werkt perfect (tot nu toe). En als ze het na enkele jaren laten afweten? Dan koop ik er gewoon nieuwe :)

Super product!

C
Werkt goed!
Cassablanca 29.12.2020
Prima bescherming tegen het losraken van de gitaarband!

Rvh 05.08.2020
Zeer handige tool om uw draad te beschermen.

U
Heel fijn
UkraineSpy 18.12.2019
Perfect strap locks zonder gedoe. Handige doorvoer van kabel erbij en klaar voor de bühne.

Doet wat'ie moet doen
JocL 25.09.2019
Zorgt dat de strap niet van de strap pin afglijdt. Handig. Niet de mooiste, wel erg praktisch.

BB
Toppertje
Bass Boy 14.03.2019
Dit is een mooi product, zit strak om de pin, geeft voldoende bescherming, ook het gitaarsnoer zit hierbij goed vast. Dus zo voorkom je DoubleTrouble.

Goede oplossing
Anoniem_ 28.04.2023
Mijn gitaar valt nooit meer!