Daddario EXL110-3D

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
j
Goede snaren
joelvdvoort 13.12.2017
Zeer tevreden met deze snaren. Zitten nu bijna een jaar op mijn Pacifica (hoewel de gitaar echt niet dagelijks bespeeld wordt, eerder wekelijks). Klinken goed, zelfs onversterkt. Ze zijn wel wat licht als je normaal gesproken veel akoestisch speelt; Bij bijv een G akkoord komt het wel eens voor dat de hoge of lage E snaar van het fretboard schijf. Akoestische spelers zou ik dan ook aanraden om gewoon voor .10 snaren te gaan.

Prima spul, redelijke prijs
JerryKnives 18.12.2020
Na jaren van rondzwerven op zoek naar dè gitaarsnaar voor mij, weer terug op m'n oude merk en dikte. 009 speelt lekkerder maar mist toon vinnik, 009? is 't ook niet vinnik. Dan maar meer moeite maar meer toon met 010. Alhoewel ik niet weet hoe mijn steeds ouder wordende handen het hiermee uit zullen blijven houden. Misschien dat is op een zeker moment wel naar 009 mòet, gewoon omdat m'n vingers niet meer willen...

Mv
al jaren de standaard
Michael van Weert 12.03.2023
al sinds ik als menneke van 13 mijn eerste elektrisch gitaarles kreeg was D'addario een onderdeel van mijn routine, het zijn de snaren waar ik al 20+ jaar op vertouw. Tussendoor allerlei andere snaren geprobeerd, om een tal van redenen, maar uiteindelijk kom ik altijd terug bij D'addario. Goed geluid, blijven goed op stemming, gaan lang mee, altijd een genot om een nieuw setje op een gitaar te leggen. Blijft een aanrader.

Prima snaren, echter wat stug
HKLEIN 22.05.2019
Dit zijn uitstekende snaren, klinken goed en gaan redelijk lang mee, alleen de hoge E-snaar wil nog wel eens snel knappen.

Ik heb ze nu op mijn HB Strat HB62 MN SB, prima geluid, echter snaarbending gaat wat zwaarder dan ik gewend ben, ze zijn wat stug.

De volgende keer bestel ik toch de dunnere EXL120 (9-42), mijn ervaring daarmee is dat snaarbending wat makkelijker gaat, klinken dan wel een fraktie dunner, maar is toch okee.

Top snarensets voor zeer weinig geld
Ejay 20.11.2018
Ik had ze besteld als goedkope reserve setjes en als vervanging voor een set fabriekssnaren voor mijn nieuwe
e-gitaar. En omdat ik op diverse akoestische gitaren ook dit merk gebruik tot volle tevredenheid.
Resultaat: zeer goede klank en betere bespeelbaarheid.
De gitaar is er een klasse beter op geworden.
Voor dit bedrag een absolute klank-aanrader !

Altijd goed joh,...
AutonomY 09.03.2021
Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk,...

Ds
not as they were years ago
Dutch studio 02.06.2023
fine strings, only disappointing that the windings do not sit nicely on the D string. just go buy ernieballs again. sound fine otherwise. is ideal for a harley benton guitar. if you like junk

As good as you expect
Doctorbonny 19.05.2017
Well, there is not much more to say about these strings and D'Addario in general.
The sound is crisp and clear, the response on the harmonics is very good, and they keep the tuning also under stress.
Totally recommendable!

Helicrasher 06.02.2020
Weinig over te zeggen, zijn Daddario's dus goeie kwaliteit.

Superdeal!
Anoniem 01.09.2016
Ik kies altijd deze snaren, en onlangs kwam ik erachter dat ze ook per 3 verkocht worden. Je bespaart er zoveel geld op dat je bijna 1 pakje van 6 snaren gratis krijgt. Ze klinken geweldig en voelen geweldig aan.