Dt
D addario exl 110
Dennis tube 24.11.2021
Deze snaren zijn in de 10 46 snaardikte categorie absoluut de beste,ook in prijs/kwaliteit verhouding zijn deze absoluut de beste.

NB
Beste snaren merk
Nils Barth 03.07.2021
ik zweer bij D'addario, niets speelt zo lekker als hun snaren. ik heb van alles geprobeerd en ik blijf terugkomen bij hun. dit setje is perfect voor mijn gitaar in E standard. de toon is erg fijn en ze blijven lang goed!

Goede snaar met lekkere sustain
Anoniem 25.01.2016
Ik gebruik al jaren de snaren van dit merk. Ik vind ze een goede sustain hebben en ze blijven goed in tune na een korte inloop periode welke te versnellen is door even goed aan de snaren te trekken nadat ze geplaatst zijn. Een van de betere merken gitaarsnaren voor mij.

Ok.
EdmundC 09.08.2023
Standard strings with good sounds.

DR
Geweldige snaren, prima prijs
David Rodenburg 24.03.2020
De snaren zijn heel mooi afgewerkt en voelen heerlijk. Ik heb ze er nu al een 3 maanden opzitten, en ze zijn nog steeds niet geknapt. Het geluid is natuurlijk wel wat doffer, maar dat is met elk snarensetje zo. Het geluid blijft minimaal anderhalve maand glashelder. De prijs is ook heel laag, en met elke verpakking komt een code mee die je op de Daddario website kan invullen in ruil voor punten. Verzamel genoeg van deze punten, en je kan zo een gratis setje snaren krijgen.

Can't go wrong with Daddario's
Anoniem 19.08.2016
In all my years of playing guitar I've always come back to D'addario strings.
From the sealed packing to their sound, these strings have never disappointed me.
I've tried allot of different string brands but in the end I always end up with D'addario's.
They always seem to last the longest while still sounding great.

My favourite
Anoniem 14.10.2016
Great strings, I prefer these over any I've tried before (Ernie Ball, D'Addario NYXL, Elixir, Rotosound). Great value for money, nice punchy sound, warm and clear but not overly bright or loud (which is why I never bonded with the NYXL for instance).

Corrosion resistant and well packaged.

Recommended!

Erwin1 08.01.2018
Erg fijne, goed klinkende snaren. Handig ook het kleursysteem. Na jaren weer aangeschaft en nog steeds spelen ze heerlijk.

r
The standard
rob.... 16.05.2022
The standard for electric strings. I use them over 20 years, tried cheaper, tried expensive strings but always come back for these.

DS
Daddario's...
Damiën SOS 23.02.2021
Zal er niet teveel over zeggen, dit alleen omdat bijna iedereen het er wel over eens is dat Daddario's altijd goed klinken, lang hun klank behouden en goed in stemming blijven. Daarom 5 sterren!