Betrouwbare kwaliteit
Anoniem 09.04.2017
Ik heb deze set op mijn akoestische gitaar gelegd als vervanging voor de fabriekssnaren en werd verrast door het grote klankverschil! De gitaar klinkt nu erg helder en vol, in tegenstelling tot de fabriekssnaren (die maximaal 5 keer zijn bespeeld). Verder gaan de snaren erg lang mee, en ze roesten niet. Ik kan dit product aan iedereen aanbevelen.

Great strings, would recommend
Peregrine9991 12.09.2022
Running these light guage string on my (cheap secondhand) acoustic to prevent further bridgelift.
These strings are perfect for the job and give a good sound. There is a stark contrast between new and played in strings though, the new ones are brighter and twangier. Playing in last a week or two. They will oxidize relatively quickly, forming some blue-green stuff, but I believe thats normal given the copper content. Nothing a good wipedown with a microfiber cloth after playing won't solve.

All in all great strings, would recommend to anyone new to acoustic or looking for a low(er) tension set.

Doen wat ze moeten doen
Merbel 30.03.2022
Niets bijzonders. Gewoon prima snaren.

Prima snaren
Jason_Beun 03.11.2020
Als je een set goede snaren wilt voor je western gitaar zijn deze aan te raden!

prima snaren, maar gingen niet zo lang mee
Mauricer1 01.11.2017
Ik vond het geluid van deze snaren prima en ze speelden ook lekker, maar gingen in vergelijking tot bijvoorbeeld snaren van Martin of zelfs Harley Benton niet zo lang mee.