Batterijenvretertje
Gerardi 20.01.2019
Het valt me op dat het apparaatje aardig wat stroom verbruikt. Ik ben de tel kwijtgeraakt van het aantal batterijen dat ik erin heb gestopt. Goedkope batterijen moet je helemaal niet gebruiken, in één avond slurpt de tuner 'm bijna helemaal leeg. Duurdere gaan natuurlijk wel langer mee. Voor de rest is het wel een goede tuner, mooi vormgegeven, een helder display, snel en accuraat. Ik gebruik overigens alleen de stemmogelijkheid, de metronoom is mijn inziens overbodig. De microfoon gebruik ik ook niet, het clipsysteem werkt perfect!

O
OutOfTuna 19.03.2021
Ik heb het in ieder geval (nog) niet gevonden. Metronoom. Ik zie alleen een visueel symbool (hartje) dat knippert op gewenste snelheid. Ik hoor in ieder geval geen geluid wat ik zou verwachten bij een metronoom. Voor de rest een prima apparaat.

Werkt prima!
Hobo61 07.10.2020
Ik gebruik 'm voornamelijk als tuner op de hobo met afstemmen. Door de vibratie-stand reageert de Snark alleen op je eigen instrument, zodat je makkelijk een orkest kunt bedienen van de juiste toon.

Super fijn stemapparaat
Brord 17.11.2020
Stemapparaat werkt super makkelijk. Is vanuit alle hoeken goed te zien. Prima afgewerkt. Ik zou deze iedereen aanraden.

Dw
Prima apparaatje
De wandelende ijsbreker 04.05.2023
Eenvoudig in het gebruik èn secuur