PL
Goede (noodzakelijke) aanvulling voor REV2-8
P. Lesterhuis 19.07.2021
Voor iedereen die zijn/haar 8 stemmige Sequential Prophet REV2 wil uitbreiden. Hiermee komt de kracht van de REV2 echt tot haar recht. De split en layer functie van de REV2 (vooral bij pass) klinkt beter met een polyfonie van 16 noten omdat de tonen bij het veranderen van de akkoorden niet worden afgebroken. Achteraf had ik eigenlijk gelijke de REV2-16 moeten kopen.

Lv
Dave Smith Rev2-8 Expander Kit
Lucas vT 17.04.2019
In eerste instantie zat er een defect in - de laatste vier voices waren hard rechts gepanned en (daardoor?) distorted. Uiteindelijk goed geholpen door de klantenservice van DSI. Hoewel ik de handleiding goed had gevolgd, zat toch de kaart toch niet helemaal correct ingebouwd. Normaals gedaan en nu doet hij het prima. Het is op zich niet moeilijk, maar het idee dat je je synth moet openschroeven is toch wel even spannend. Ben wel heel blij dat ik het gedaan heb. Dus als je niet te bang bent aangelegd, aanrader :)