DBX 286S onmisbaar voor streamers
DarylMS 22.03.2021
Gebruik:
Ik gebruik dit samen met een SM7, Cloudlifter en Audient ID4. Dit voor streamen en discord / skype / teams.

Positieve punten:
- gewoon waar voor je geld, prijs/kwaliteit
- Super goede draaiknoppen.
- Veel features
- Makkelijk in gebruik

Negatieve punten:
- De power aansluitpunt zit aardig los in het apparaat
- Het front paneeltje zit bij mij helaas een klein beetje schuin

Zoals gezegd, een top product en onmisbaar voor streamers. Hij doet precies waar die voor bedoeld is. De kwaliteit is uitstekend, zeker voor de prijs die je betaald!
Ik raad dit elke streamer aan, zeker als je lekker wilt klinken!

Goed werkend product
Jack.S 04.03.2021
Deze unit gebruik in in combinatie met een Native Instruments Komplete Audio 6 (MK1) en een Audio Technica AT2020. Zonder de DBX klonk ik altijd wat zacht, maar sinds ik dit apparaat aangeschaft en aangesloten heb klink ik een stuk duidelijker (meer volume, en helderder geluid).

Ik had 'm initieel aangeschaft voor de compressor en pre-amp, maar ik ben toch blij dat er meer features bij zitten dan ik in eerste instantie nodig had. De de-esser bijvoorbeeld is een grote winst bij dit product. En de enhancer geeft mijn stem net iets meer detail.

Het apparaat kan niet met een knop uitgezet worden waardoor er paar lampjes blijven branden. Als je dit in je kamer gebruikt zal dat 's nachts mogelijk kunnen storen, hoewel het om maar 1 tot 3 kleine ledjes gaat (afhankelijk van welke features er aan staan).

Al om al, een mooi product.

Jj
DBX microfoon prosesor.
Joey junge 13.02.2022
Gebruik er 4 in onze radio studio om de microfoon geluid af te stellen.
Makkelijk ingebruik en instellingen zijn binnen 15 min al aardig afgestemd zoals we zouden willen afstemmen.

Alle mic proccesing die je nodig hebt.
Artemixed 12.05.2020
Dbx presenteert haar product op de doos met de slogan "All the mic proccesing you need" En in zekere zin is dat ook het geval. elke microfoon kan dit apparaat lekker laten klinken. Zelf gebruik ik de DBX op een goedkope mic en zelfs dan lukt het de dbx om mij de "radio stem" te geven. Groot voordeel van de DBX is dat je zo goed als ruis vrij kan gainen op zowel de in als output en dat je goed kan zien wanneer je wel en niet clipped doormiddel van groene, en rode leds. Verder is de DBX uitgerust met een degelijke noisegate, een enhancer en de esser. Dit product is zo goed dat er eigenlijk geen nadelen te noemen zijn.

C
In verhouding een goedkope oplossing voor wat het levert!
ChesterFeu 22.03.2021
In verhouding een goedkope oplossing voor wat het doet. Gemakkelijk te bedienen, en duidelijk af te lezen. Mooi weg te werken in een rack! Gebruik in combinatie met een Røde mic. en een Audient audio interface.

SS
Goed, goedkoop en makkelijk te bediennen!
Sander's Stem 10.03.2020
Ik heb de DBX nu al een tijdje en gebruik 'm voor het opnemen van o.a. podcasts en voice-overs.
Je kunt 'm heel eenvoudig inregelen en de kwaliteit van het beestje is goed. Je hebt nog wel een interface nodig om 'm aan te sluiten op de computer.
Waar ik in het verleden nog (veel) moest nabewerken, is dat nu stukken minder en soms niet eens!
Geweldige basis voor in de homestudio! Voor deze prijs kan je ABSOLUUT fout gaan! Combineer 'm bijvoorbeeld met een Focusrite Solo of Audient iD4 en je bent klaar!

great for bandvocals
Anoniem 13.09.2016
Great rack, exactly for vocals in a band.
Smoothes everything out nicely

af
DMX 286 S
audio fiel 13.11.2022
Mooi apparaat, deze aangepast voor mijn studio.
Via een eigen gemaakte kabel via de insert, naar mijn radiomixer..
Wel even goed afregelen, Fantoom van de DBX aan, en van je mixer uit.

Dv
DBX 286 S Microfoon-Processor
Dennis van Eerde 04.11.2021
Een betere microfoonprocessor heb ik nog niet gehoord.
Zeker een aanrader voor streamers, deze is door mij door Daniel Lippens aangeraden

DBX 286s goede basis voor Homestudio
Anoniem 13.01.2017
Mooi apparaat met een zeer gebruiksvriendelijke bediening. Zorgt voor een mooie warme klank, vloeiende compressie, gate/expander en zeer weinig ruis. Stevige behuizing. Duidelijke handleiding.
Zeer de moeite waard voor een goede basis in een homestudio.