triggerverloop

ddt In-Shell Trigger Snare / Tom

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Rv
Slechtste kwaliteit ooit gekocht
Remko van der Sluis 04.02.2021
Dit is niet het juiste product om een betrouwbare interne triggering te krijgen.

Het rode (top)schuimtorentje is veel te kwetsbaar, wat betekent als je per ongeluk op de positie van het vel slaat waar dit schuimtorentje onder zit, is de triggering kapot.

Binnen enkele weken nadat ik de eerste set gekocht had, waren er al meerdere defecten.

Het is door Thomann netjes opgelost, maar nu iets meer dan een jaar verder zijn bij de ingebouwde set alle triggers kapot en heb ik er geen vertrouwen meer in.

Dit product zou ik NIET adviseren en is niet een probleem van Thomann, maar echt de slechte kwaliteit van DDT voor dit geld.

Er zijn gelukkig betere alternatieven die bij Thomann worden aangeboden, voor welliswaar meer geld dan de DDT set, maar veel beter in kwaliteit!
triggerverloop