Denis Wick 4880 Bass Trombone 2AL

5

Denis Wick 2AL Mondstuk voor Trombone

  • Grote schacht
  • Binnenste cup diameter Ø 27,00 mm
  • Verguld
Leverbaar sinds April 2006
artikelnummer 192196
verkoopseenheid 1 stuk
Cup Depth Deep
Finish Gold Plated
€ 119
Gratis verzending en incl. btw.
Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel is momenteel uitverkocht, maar wij hebben hiervoor al een nieuwe bestelling uitstaan. Helaas kan de leverancier geen levering binnen de komende drie maanden garanderen. Wij raden u aan een geschikt alternatief in onze winkel uit te zoeken.

Informatie over de verzending
1

5 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
S
Satter Sound
SchrepferM 12.06.2019
Auf meiner Bach LT 42BOG bin ich für 1. Posaune schon seit langem mit einem 5ABL von Dennis Wick sehr zufrieden, so dass ich mich erst im Frühjahr das gleiche Modell noch einmal bei Thomann zugelegt habe.
Allerdings störte mich in den tieferen Lagen die schlechte Ansprache. Ebenso wollte ich einen volleren, satteren Ton für die 3. Posaune.
Nach einem Anruf in der Blasinstrumentenabteilung wurde mir das 2AL empfohlen. Als Alternative bestellte ich noch das 2NAL und das 3AL mit.
Schon nach kurzen Testspiel habe ich das 2AL als meinen Favorit gefunden. Auch in den tiefen Lagen hat mich die Flexibilität mit diesem Mundstück überzeugt. Auch der warme, volle Sound entspricht genau dem, was ich gesucht habe. Natürlich ist einiges mehr an Luft notwendig und für die 1. und 2. Stimme über einen längeren Zeitraum nicht brauchbar. Aber für die 3. Stimme habe ich mit diesem Modell das "ideale Mundstück" für mich gefunden.
afwerking
respons
geluid
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate fr
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
A
Embouchure de Trombone Basse Denis Wick 4880 2 AL
Anoniem 13.02.2015
Wonderfull ! Merveilleux ! Ausgezeichnet !
A 60 ans, je suis jeune élève ( 2 ans ) de Trombone Basse à Roubaix, dans le nord de la France. Et pourtant déjà je trouve cet équipement parfait, dans les aigus comme dans les graves
Nul doute qu'il devrait me permettre de faire des progrès fulgurants, et pourquoi pas m'aider à passer de la classe des poussins, à celle des Maestros confirmés
Bravo ! Process de Commande et de Livraison irréprochable
Musicalement vôtre
afwerking
respons
geluid
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden