Extra standaard voor splash
Nuranthrim 05.02.2018
Ik wil m'n drumkit altijd zo praktisch mogelijk indelen met zo min mogelijk standaards. Deze cymbal mount kan gewoon op m'n floortom en is stevig genoeg voor m'n 8" splash.

Het rubberen gedeelte is wel het zwakste, dit brokkelt sinds het eerste gebruik steeds verder af. Het plaatsen is ook niet overal mogelijk. M'n racktom is bijvoorbeeld schuin gemonteerd, maar ik kreeg de cymbal mount niet op een degelijke manier vast dat ik hem ook goed kon gebruiken. Op m'n floortom kan dit dan weer wel.

Ca
Not very durable
Chris aus R. 05.10.2015
Serves the purpose well, but after about a year of weekly use it stopped working well. The spring deformed and the clamp axis bended. This makes it hard to use now, so it is time for a more sturdy one.

Ideaal om toch een extra bekken te hebben!
NonkelZjos 03.04.2018
Ideale klem, ik zet hem altijd op de snare bij een kapel om toch net iets extra's te hebben maar ook als ik ergens iets moet begeleiden en het moet klein zijn kom ik weg met de Base snare bekken op de snare, en hi-hat. Makkelijk te bevestigen en weinig ruimte nodig!