Dunlop Straplok Gold Dual Design

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Super straplok
Anton2208 01.11.2017
Ben in het bezit van een aantal basgitaren en heb een fijne draagband met Dunlop Straplok systeem. Alle bassen zijn inmiddels voorzien van Dunlop Straplok in 3 verschillende kleuren, passend bij de hardware van de basgitaar. Op deze manier speel ik elke bas met dezelfde draagband. Zeer comfortabel en betrouwbaar systeem. Afwerking is erg goed!

Mooie Straplock
GJvR 31.05.2016
Passen uitstekend bij mijn donkerbruine Strap.
Bevestiging aan de gitaar is een fluitje van een cent. Wel het advies om in het schroefgat in de gitaar eerst een klein beetje houtlijm te spuiten. Schroefje erin, even laten drogen en dan pas belasten. Zit dan muurvast en trilt niet meer los.
Later is met een beetje kracht toch de schroef er weer uit te draaien.

F
De beste straplocks.
Foefmeis 15.04.2019
Zitten in verschillende kleuren op al mijn gitaren, behalve de akoestische. Rammelen niet tijdens het spelen en blijven zitten waar ze moeten zitten tot je ze los maakt. Makkelijk te installeren ook nog eens. Prima product.