Zeer degelijk.
Sandeman 06.09.2019
Fijn systeem! Ik heb ook de Schallers gebruikt en het minpunt van hun systeem is de open ruimte. Als je hem andersom op je band schroeft (!) zou ik bang zijn dat hij er een keer af valt. De Dunlop heeft dat risico niet omdat deze via een busje met kogellager in het schroefdeel valt. Enige nadeel dat ik kan bedenken is dat de band door de tussenafstand wat verder van je instrument komt.

bv
beste straploks
bob vin 15.11.2018
ik gebruik deze straploks al sinds mid jaren 90 en een aantal dus al 20+ jaar. Ik heb ze op al mijn gitaren zitten. Super betrouwbaar en duurzaam, nog nooit gefaald, al beginnen die oudere wel wat moeizamer in en uit te klikken. Maar dat vind ik na zo'n lange periode intensief gebruik niet heel erg verwonderlijk. Misschien dat een drupje kruipolie...

Dunlop Starplock perfectie
Anton2208 04.06.2016
Onlangs kocht ik een fantastisch fijne gitaarriem voor mijn basgitaar. Zit goed en zeer secure met het Dunlop Straplock Dual Design systeem. Ik ben in het bezit van een 6-tal basgitaren en heb nu voor de ander 5 ook Straplocks gekocht (Nickel, Gold & Black) zodat ik heel snel van bas kan wisselen én ook nog de juiste riem om kan houden. Supercombinatie en speelgemak zonder zorgen dat de riem los kan raken. Aanrader!

I have these on all my guitars.
Anoniem 03.09.2016
The big advantage (except for them being very good) is that if you cant find your strap with the straplocks on it, you can still use a standard strap on your guitar/bass.

For the price you dont want to risk your guitar or bass fall on the ground cause your strap came lose.

These straplocks look and feel high quality. and i would recommend these to anyone.

Minder bijgeluiden dan met Schaller straplocks.
Anoniem 17.11.2015
Als gezegd, minder rammeltjes en makkelijker te bevestigen aan de draagband. De strap buttons zijn ook groot genoeg om elke willekeurige andere draagband mee te gebruiken. Ik gebruik alleen deze nog.

Lifetime
Anoniem 27.03.2017
Ik gebruik ze al meer dan 25 jaar en de nieuw aan gekochte passen ook op de oudere modellen.
Lekker makkelijk en stevig. Nooit een probleem gehad.
Heb ze op al mijn gitaren zitten en je kunt wisselen van gitaar band of dezelfde band op al je gitaren klikken....

Kd
Ideale oplossing om ook nog "gewone" straps te kunnen gebruiken
Kees de Kooter 04.01.2022
In tegenstelling tot concurrerende "securit locks" zijn deze ook nog bruikbaar met gewone straps, zonder Dunlop systeem. Je hoeft dus niet gelijk al je straps en instrumenten van dit systeem te voorzien.

JD
Simpel en multifunctioneel!
John Dough 10.04.2018
De straplocks werken ideaal en als je een andere gitaarband wilt gebruiken past het er ook gewoon op!

Prima
ReauxReaux 24.11.2017
Eerste straplock waarbij ik dacht: ja!
Handig dat je er ook nog normale straps aan kan hangen voor het geval je je eigen band vergeet.

KV
Great
Koen V. 24.09.2014
Great product : simple installation, good looking and never gets disconnected !