Elixir Nanoweb Extra Light Acoustic

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
A winning team
PatLeGrand 28.01.2016
Ik kan er veel over schrijven maar feit is dat ik nooit andere snaren gebruik op mijn Taylor akoestische gitaar!

De sound is geweldig; helder, sprankelend en precies wat je van deze snaren mag verwachten.
De coating die bescherming biedt tegen roest maar ook tegen snijwonden op de een of andere manier.

Ik speel vrij regelmatig en vervang de snaren om de twee maanden. Om kosten te besparen ooit geprobeerd ze te koken in water maar dat doet geen goed aan de klank en zeker niet aan de coating.

+ heldere klank
+ redelijk lang te gebruiken
+ prijs/kwaliteit

- uitkoken = geen aanrader!

RS
Wauww
Rene Soleana 11.04.2023
In mijn Carriere wat snaren gehad maar tot nu toe nog nooit zo goed geweest. Na 2 Jaren flink gespeeld met deze snaren, geven zij mij nog steeds het vertrouwen dat ze makkelijk nog een jaar aankunnen. Om even
een voorbeeld te geven andere snaren gingen niet eens 1 jaar mee zonder dat 1 snaar knapt. Ook opmerkelijk is ondanks het wat dof klinkt 2 jaar later klinkt het nog heel goed als we even met de band Jammen.

Door de coating glijdt het ook lekker, de toon(het kleur) tussen de snaren is ook geweldig mooi in balans met elkaar
goed op elkaar

Supersnaren
Anoniem 08.02.2016
Ik zweer bij deze snaren; Ik speel altijd op .10 op zowel mijn akoestische-, als op mijn elektrische gitaren.

Gebruik is zowel in theaters, als buiten op een trailer in de regen.

Deze snaren blijven altijd hun klank behouden, ik heb een uitgeleende gitaar na een jaar teruggekregen en de snaren klonken nog steeds als een klok!

Superproduct!

Anoniem 04.10.2016
Blijven toch DE snaren voor mij.

Probeer wel telkens weer eens wat anders gewoon voor de verandering en om wat te testen maar deze zijn toch wel echt top voor mijn Taylor 414CE

Gaan lekker lang mee en blijven lang goed klinken ook.

long lasting, easy to play
Anoniem 31.12.2016
While most acoustic guitars are outfitted with .11's I enjoy .10's from time to time. With the Elixir Nanoweb Extra Lights, There is no compromise in tone. And they last a good long time. Try 'm out!

Top snaren
RVDA 15.07.2022
Bestel al jaren elixers, voor mij absoluut de beste snaren. Erg glad gevoel van de snaren waardoor spelen een verademing wordt. Gaan ook bijzonder lang mee.