Elixir Nanoweb Medium Phosphor

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
De beste oppepper voor je akoestische gitaar
Anoniem 19.10.2016
Deze snaren peppen iedere gitaar op, onafhankelijk van de prijsklasse. De klank van de snaren is te omschrijven als helder met een strak laag. Het midden is ingetogen, waardoor het geluid goed hoorbaar is in een volle bandmix. Toch is het geluid vol genoeg om op de gitaar zichzelf te horen, bijvoorbeeld bij een singer-songwriter.

Naast de verbetering van de klank bij veel gitaren, zorgen de snaren ook voor een harde projectie. Je zult nooit problemen hebben om jezelf te horen! Doordat de snaren een coating hebben gaan ze lang mee. Ze roesten niet en blijven erg lang helder. Ik heb er 2 jaar lang dagelijks op gespeeld voor ik ze heb vervangen voor een nieuwe set. Ook zijn de snaren sterk, je breekt ze niet snel en ze blijven goed op stemming.

De beste snaren voor op een staalsnarige akoestische gitaar.

Just Better!
JBHJBH 10.05.2017
Hard to write about a string type due to the subjective/personal aspect, however, I do believe there will be many Elixir users who just might prefer this version of the famous string set.

The sound is a bit more ''earthy'' and therefore just a bit closer to an uncoated string; so if you have tried or use the other types it would be worth ordering some of these just to give them a run. (I use ''lights'' on most guitars and 'mediums' on short scale. e.g. Taylor GS Mini.

Thomann are generally the most keenly-priced though they are a bit more expensive than other Elixir variants.

But as they say...you get what you pay for. A Nice Sound!

MO
Fijne snaren met kristalheldere sound
Magnus O 10.10.2017
Fijne snaren met kristalheldere sound. Ik kreeg een tip om dit merk en type te kopen en dat was volkomen terecht!

Maakt mijn gitaar compleet
Heiky 12.04.2017
Prima setje met mooie volle klank.
Ik heb behoorlijk agressieve zweet op mijn vingertoppen... ;-)
dus Elixer is the way to go.