EQ Acoustics Classic Wedge 30 Tile grey

Levering verwacht rond Vrijdag, 26.04.
Re
Super tevreden
Ron en Gerrie 02.01.2018
Deze Acoustics Wedge Tile's besteld voor gebruik in onze homestudio ter aanvulling van de al aanwezige basestrips.

Goed verpakt, zelfs een soort van instructie erbij gekregen hoe er precies mee om te gaan.
Hier was ik zeer blij mee omdat ik zo zonder enige problemen de juiste positie kon bepalen waar de tile's te moeten plaatsen.

Aanrader dus...

Kwalitatief goede foam
Tompoes 10.02.2020
Ik was opzoek naar een geluiddempend materiaal waarmee ik het holle geluid in mijn kamer kon dempen. Dit omdat de mids en highs flink op de muren weerkaatsen. Middels deze foam en een andere foam voor in de hoeken van de kamers heeft dit gezorgd voor een prettig resultaat. De foam kan een stootje hebben en kunnen goed hergebruikt worden wanneer je deze op een andere plek wilt gaan gebruiken. Doordat er ook een strak patroon in zit kun je er de muur behoorlijk leuk mee inkleuren. Een aanrader voor elke beginner die de buren iets minder tot last wil zijn en een stukje kwaliteit in zijn hobby kamer wil. Let wel op dat dit slechts een onderdeel is van het geheel en dit niet direct resulteert in een extreem goede akoestische werking.

Doet wat het moet doen!
TheMusicMaker 10.01.2019
Heel fijn om deze in de studio te hebben. Samen met de absorptie platen, een fijne combo om ervoor te zorgen dat je galm uit de kamer verdwijnt. Ook zijn deze netjes afgewerkt zodat je ze tegen elkaar kan plaatsen. De een 90 graden gedraaid van de ander kan ook nog wonderen doen en staat ook nog eens funky! Een wereld van verschil na het ophangen. Vergeet trouwens de bass-traps niet in de hoeken!

Makkelijk, snel
JulianJWS 13.07.2020
Goede en strakke absorptie voor in m'n studio, zien er mooi uit en werken zoals beloofd!

Prima spul !
Anoniem 25.03.2017
ik heb de acoustic wedge vooral gebruikt voor me home studio en von deze heel gemakkelijk aan de muur te bevestigen.
Met alleen al een paar van deze platen klinkt de kamer al heel wat anders.

Platen komen keurig in doos en vrij simpel eigelijk, kortom goeie absorptie panelen voor bijna geen geld.

zoek jij een manier om je kamer te behandelen dan heb je aan deze platen al heel wat.

g
Goed product
grooze 01.02.2018
Kan er niet veel over zeggen.
Doet wat het moet doen.
Gebruik wel goede spuitlijm anders komt het makkelijk los.

De must have voor in de studio
Anoniem 11.08.2016
Deze wedges gebruik ik al jaren in mijn muziekstudio's.
Ze worden per 16 geleverd en netjes afgewerkt.
Deze isolatie panelen zijn absoluut een toevoeging voor in de studio.

F
Ideal for a small project studio.
Feri 19.04.2017
I bought these to treat my walls of a square room. I know, the worst. But these puppies helped tame the reverb/reflections I had, to a bearable minimum. Depending on your choice of method, they can be nailed, glued, taped, and hanged on the wall. Tip: next to wall treatment, use a room-correction package (software/measurement mic).

Pros: price, quality, looks.
Cons: need more.

acoustics panelen
Anoniem 03.01.2017
Werkt zeer goed,prijs voor deze panelen zijn goed betaalbaar en niet duur

C
Doet wat het moet doen.
ChielWin 20.09.2017
Prima product voor akoestische behandeling van een kale ruimte. Het enige aandachtspunt is dat er behoorlijk veel lijm nodig is om ze goed te laten plakken.