MM
amazing
Mart Meijer 16.01.2022
I have been using Ernie Ball 2221's for years now and they are simply the best when it comes to price/quality. They last longer than similar strings from other big brands and feel and sound a lot better too

Mijn set snaren
Willem75 26.02.2022
Op elke (nieuwe) gitaar alleen maar Ernie Ball.

Av
A.D. van Dongen 09.11.2021
Ik had deze mee besteld met een Squier strat. op de gitaar gelegd en dat was een prima upgrade! De gitaar is inmiddels vertrokken naar een ander, maar ik denk dat ze er nog steeds op liggen.

My quest has come to an end
Anoniem 11.01.2016
When you begin to play guitar, you'll soon discover the importance of good strings. Over the years I've tried many different types of strings, but the Ernie Ball nickel wound sets have everything I couldn't find in other strings.

Most strings start to sound 'dead' after two months of playing them. Max!!! These Ernie Ball strings keep sounding fresh even after a year of intense usage. And furthermore, something that really struck me, was the fact that I've been using these string on stage for ten years in a row. Ten years of playing hard driven rock. And in those ten years of heavily abuse, playing two gigs a week, I broke a string ... twice(!!!).
Now, since I hate restringing and these strings keep playing smooth and they keep sounding fresh....., I found the perfect strings for me.

I love ernie ball
MartijnB 06.12.2021
Echt goeie snaren en helemaal niet duur!

BP
Doen wat ze moeten doen..
Ben Postmus 19.08.2022
en doen dat goed!

JM
Goed
John Mayer 09.08.2021
Gewoon goede snaren welke hemels klinken. Lekker helder en dat geldt ook voor de snaren 4 tm 6.

DC
Okee!
Dr. Coenobite 22.02.2019
Dit zijn voor de prijs prima snaren. Echter, voor elektrische gitaar vraag ik me af wat de (hoorbare) meerwaarde is. Hoewel vrijwel alle snarensets in deze 'prijsklasse' in het begin sprankelend en fris klinken (vooral merkbaar bij de bassen), vraag ik me toch af of wij, het gitaristenvolk, dat verschil na vele weken of enkele maanden kunnen horen. Temeer, omdat er in de keten al zoveel kleurbepalende onderdelen zijn (toonhout, elementen, kabel, versterker, effecten,enz). Sowieso is het lastig te vergelijken. Hooguit met twee volstrekt identieke instrumenten (maar wie kan of wil dat doen ;-)?!
Persoonlijk denk ik dat we een soort voorkeur hebbendi gebaseerd is op positieve ervaringen of aanbevelingen. Tenzij het om duurdere 'gecoate' snaren gaat. Daar is nog wel 'iets' voor te zeggen. Misschien ook om het toch al grote gitaristen-ego nog maar weer eens te benadrukken. Zo vind ik GHS en DR beslist niet slechter. Vergelijkbaar zeker... Daarom... Doe en kies wat goed voelt en bij je lijkt te passen!

Favoriet
Thuisopnemert 14.12.2022
Al heel lang mijn favoriete snaren.Prima kwaliteit/prijs verhouding.Koop ze wel bij een echte zaak zoals Thomann en niet via vage Chinese sites; hoedt u voor namaak!

Mooi geluid!
Mancunian 29.05.2018
Eerst speelde ik op standaard 9 gage fender snaren en ik heb, deels vanwege de prijs, ervoor gekozen om Ernie Ball regular slinky's eens te proberen, en ze stellen zeker niet teleur! De output is zeker met humbuckers zeer goed en vol, een mooie sound, de stemming blijft goed na langere tijd niet gespeeld te hebben, en ze moeten zeker niet onder doen voor snaren die 3 keer zoveel kosten als deze! Voelen ook fijn aan aan de vingers, lekker soepel en comfortabel om op te spelen. Super gewoon!