Ernie Ball 2008 Earthwood Bronze

Levering verwacht rond Woensdag, 24.04.
h
Fijne snaren prachtige klank
hibber 16.05.2017
Ik kocht deze snaren op aanraden van een aantal andere gitaristen, dus ik besloot hun advies op te volgend en kocht me een setje.

Eenmaal uit de (erg goede) verpakking zien de snaren eruit als alle anderen, maar opgespannen op mijn gitaar werkelijk een wereld van verschil. Voorheen speelde ik op mijn Crafter met D'addario snaren en geloofde ik niet dat een ander merk of ander soort snaren verschil kon maken in geluid. Boy was I wrong... De Earthwood snaren maakte mijn gitaar klank heel warm en helder, het klinkt alsof ik een veel duurdere gitaar bespeel. Ik ben erg onder de indruk.

Ook de feel van de snaren is heel fijn, ze spelen heel makkelijk met name de g/b/e snaren zijn heel soepel en snel. Ik dacht dat door de naam Earthwood BRONZE dat de 4 lage snaren wounded waren maar dat is dus niet zo, de G/snaar is een nickle-wound.

Ze zitten nu een aantal weken op mijn gitaar en zelfs na een aantal optredens voelen/spelen/klinken nog steeds als nieuw! Ik blijf deze snaren zeker gebruiken!

I
Goed
Idi1974 30.06.2020
Ernie ball dus goed.

Top snaren
TimYoung 13.02.2019
Ik gebruik te snaren op m'n Takamine gitaar. Het geluid en de speelbaarheid van deze snaren is perfect. Voornamelijk speel ik elektrisch gitaar dus een akoestische gitaar kan dan nog wel een stug aan voelen, niet met deze snaren!
Helder geluid, goed volume, wat wil je nog meer? Ohja een goede prijs!

Warm en helder geluid
Michieliooo 15.05.2023
Ik heb deze snaren op een oud akoestisch jazz gitaartje gezet. Ik zocht een wat dunnere set om de constructie niet te veel te belasten.
Normaal zou ik er nylon op gezet hebben, maar dat niet het geluid wat ik zocht.
Nu wel het geluid van staal maar niet de belasting. Happy mee.

Such an improvement in tone!
Anoniem 14.10.2016
I bought these strings for my cheap Stagg plastic-backed acoustic, because the old string were spent. I never thought strings could have this much effect on the overall tone of a guitar. These made my cheap guitar sound huge!

Brought out a great, warm, woody tone that wasn't there before. Strings feel nice when playing and the packaging was good,

They also last long and are very corrosion resistant, so the nice 'new string' sound and feel stays with you for a long time.

Highly recommended!