Ernie Ball Paradigm Regular Slinky 10-46

Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
Z
Ze breken niet
Zonno 06.03.2020
Ik ben heel tevreden. Ik gebruik de paradigm snaren nu anderhalf jaar en ik heb ze gekozen omdat ik graag de zekerheid heb dat snaren niet breken. Dat is dan ook niet meer voorgekomen.
Daarnaast spelen ze lekker. Ze voelen iets soepeler, elastischer aan dan ander snaren. Ze gaan inderdaad ook langer mee. Na 2 - 2,5 maanden zijn we wat mij betreft aan vervanging toe.
Ze zijn nu een tijdje uit. De prijs mag wel wat gaan zakken.

Mmaxis 25.08.2021
Prima strings. Klinken maar tot nu toe kan ik niet heel erg merken dat ze superieur zijn aan de normale Slinky. In elk geval qua geluid. Wellicht blijven ze wel veel langer zo en kan ik ze langer laten zitten.

Sterke Snaren
GuitarBart 23.05.2017
Ik heb de Paradigm besteld om ze te kunnen vergelijken met de standaard regular slinky die ik al jaren in gebruik heb.

Ik breek over het algemeen nauwelijks snaren en heb ook eigenlijk geen last van roest, maar ik bezit een gitaar die soms net wat makkelijker een dunne snaar breekt bij teveel bends.

De snaren voelen hetzelfde aan als de standaard regular slinky en er is naar mijn mening geen klankverschil. De coating is niet voelbaar.

Ik vind het sterk dat Ernie Ball 3 maanden garantie geeft op de snaren. Ze zijn echt stevig te benden zonder enig probleem. Er zijn genoeg video's online waar ze flink "mishandeld" worden en heel blijven. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar sterke snaren.