Simpel in gebruik
Sarah112 19.08.2020
Super gemakkelijk in gebruik. Je hebt weinig nodig om deze te installeren. Heel stevig en ziet er nog een cool uit ook. Absoluut een aanrader als je toch net dat extra wilt investeren.

Anoniem 10.04.2017
Zeer fijne straplocks, makkelijk te monteren en zien er ook nog eens goed uit. Kunnen heel wat actie hebben en blijven perfect zitten.
Tip: stop wat houtlijm in het schroefgat voordat je straplocks in gaat schroeven voor extra stevigheid.

Goed product
GeCo73 21.02.2023
Mooi en handig afgewerkt. Komt NIET los. Snel en efficiënt los te koppelen. Ik wissel snel van bass met dezelfde riem. Als de set nog eens apart zou verkocht kunnen worden zou het helemaal perfect zijn. Ik gebruik 1 riem en heb voor mn verschillende bassen nu wel riembevestigingen over.

Vast is vast...
GeorV 18.02.2024
Werkt geweldig, beter dan de andere straplock systemen die ik heb geprobeerd (Schaller).