5 / 5

€ 2.599

Geweldig zoals verwacht van ESP
Melfice 16.03.2018
De gitaar is geweldig.
Bespeelbaarheid is tot nu toe de beste van mijn ESP gitaren. Super af te stellen en de ergonomische vormgeving is heel super. Ook qua gewicht is deze gitaar niet te zwaar.
De sound van de elementen is fenomenaal, je hoort de sustain, de warmte en dit alles wordt bekrachtigd door het hout waarvan de body en de hals gemaakt is.
Floyd Rose werkt zoals je mag verwachten. Stabiel en goed af te stellen.
Er was weinig afstelling nodig out of the box.
De afwerking is gewoon ik zeg het weer, fenomenaal. Zo een oog voor detail. Van het spuitwerk tot aan de bindingen waardoor je overigens de originele houtstructuur en kleur ziet. De kleur is echt gaaf. De bijbehorende koffer is zoals gewend super van kwaliteit.
Al met al een must have voor de ESP liefhebbers. Het is mijn eerste E-II variant, maar ik hoop dat het niet mijn laatste is.