Eurolite LED KLS-190 Compact Light Set

3

LED-bar met 4 RGB-spots en 4 witte strobe-LED's

  • Met QuickDMX USB-aansluiting
  • Eén krachtige 10 W 3-in-1 LED per spot voor een homogene RGB-lichtmix
  • Stroboscoopeffect met 4 koud witte 3 W LED's
  • 2 Diffusor sets (9° en 42°) inbegrepen voor zachter licht met verschillende afstralingshoeken
  • Auto, muziek, master/slave, DMX-modus en IR-afstandsbediening
  • 4, 6, 7, 9, 13 of 16 DMX kanalen te selecteren
  • Flikkervrije projectie
  • Zuivere convectiekoeling via koelribben, waardoor het een bijzonder stille werking heeft
  • Stroomvoorziening: 110-240V AC, 50/60 Hz
  • Totaal vermogen: 60 W
  • Afmetingen: 71,2 x 21,2 x 32 cm
  • Gewicht: 6,50 kg
  • Incl. IR-afstandsbediening en statiefaansluiting om te monteren op een luidsprekerstatief of op trussen
Leverbaar sinds Juli 2019
artikelnummer 468149
verkoopseenheid 1 stuk
Spotlight included Yes
DJ-Effect included No
Controller included Remote
Stand included No
Case/Bag included Yes
€ 358
Gratis verzending en incl. btw.
binnenkort beschikbaar (ca.1-2 weken)
binnenkort beschikbaar (ca.1-2 weken)

Mocht u dit product dringend nodig hebben, neem dan alstublieft contact met ons op zodat wij een oplossing of een passend alternatief voor u kunnen vinden.

Informatie over de verzending
1

3 Klantenbeoordelingen

3.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

features

lichtproductie

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
Ea
Tolle Alternative zu Standard Bars
Ewald aus S. 15.12.2023
Bin viele Jahre mit einer KLS 801 unterwegs gewesen. Da ich persönlich die Optik der "alten Kannen" schöner finden als die 5 - 7 Einzel - LED´s fast aller anderen 4er Bars habe ich die KLS 190 gekauft. Sehr kompakt, LEICHT aber trotzdem sehr stark! Ich bin sehr mit dem Licht zufrieden. Tolle Ausleuchtung und auch gute Auto Programme. Die Fernbedienung ist praktisch für kleine Gigs wo man ohne Kontroller arbeiten möchte. Die 4 Mini Strobes sind mehr als über! Immer abgeschaltet und unnötiges Gimmick. Kritikpunkte - Die Helligkeit der LED´s können nur an der BAR / Kontroller aber nicht per Fernbedienung eingestellt werden. Die Lampenhalter sind aus dünnen Blech und verbiegen sich schon gern beim Transport. Die Streuscheiben sitzen verbesserungswürdig etwas wackelig. Toll die Aufhängung z.B für Boxenständer. Für mich überwiegen die Pluspunkte. Etwas Feinschliff und die KLS 190 wäre deutlich besser.
features
lichtproductie
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
B
Gutes Tei
Bassmann123 05.02.2022
Die KLS 190 ist eine äußert kompakte Lichtanlage. Ich habe 2 Stk. davon und steuere sie mit dem Eurolite Bigfoot. Leider lassen sich mit dem BF die Strobs nicht steuern. Die COB Lampen sind ok, bei einer war leider die BlauLED defekt. Umtausch ging aber super in der bewährten Thomann-Garantie.
features
lichtproductie
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden