Evans 14" Genera HDD Coated Snare

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
p
Mooie droge sound, maar weinig beleving
paulroelfsema 13.09.2019
Tja, een veel gebruikt snarevel. Heb hem zelf op verschillende snaredrums gebruikt, 13" en 14". Je haalt er snel een goede sound uit. Het is een vel dat mooi lang wit blijft.

Mijn nadeel: te weinig stemruimte met dit vel. Ik wil graag meer met de tonen doen, ook al speel ik zelf rock/metal. Ik wil de snare graag horen en bijdempen waar nodig.

My go to snare drumhead
TexjrNL 22.10.2019
I have tried multiple snare drum heads on multiple snare drums. The one that always gives me the great snare drum sound is this drumhead. I have probably bought over 20 of these drumheads over the past couple years.

Waanzinnig
HMFr 10.11.2017
Altijd enkellaags vellen gebruikt, maar de overtonen die wilde ik elimineren. Moongels en tapes wil ik niet gebruiken, dus dacht met de Evans Genera HDD een oplossing te vinden. Nou, dat is zo! Het neemt overtonen weg, heeft veel definitie en stickfeedback. Ook met heel lage stemmingen blijft het vel prachtig zijn werk doen! Komt zeer goed op opnames, zonder al teveel EQ. Geweldig!

LH
Mooi vel
Lars Hoezen 26.08.2019
Dit vind ik een mooi vel, het vel is makkelijk te stemmen en er komt een heel mooi geluid vanaf. Zonder een al te lange sustain. Zeker een aanrader!