Evans S14H30 14" Snare Resonant Head

Verwachte verzenddatum: Donderdag, 28.03.
L
EVANS RULES
Luïgi 05.10.2015
Evans is voor mij het product waar ik op kan vertrouwen en dat mij zonder zorgen laat spelen!

Dus net zoals dit reso vel.
Het is precies het juiste vel waar door je genoeg resonatie krijgt en gaat lang genoeg mee (om de 6 maanden vervang ik hem).
daarnaast heb ik ook de reso 500 gecheckt, een te gek vel maar te weinig sustain voor mijn spel.

verder hij is easy te tunen en werkt perfect zowel strak of losjes.
maar je hoort direct als je batterhead op tune heb zitten hoe je deze reso 300 moet tunen!

kort gezegd een dikke aanrader die je gecheckt moet hebben!

p
Wat heb je nog meer nodig?
paulroelfsema 13.09.2019
Gewoon een top resonantievel. Gebruik deze op 4 verschillende snaredrums en dit zorgt voor een goede basis. De snaren worden goed weergegeven, ze zijn duurzaam. Ik stem het ondervel vrij hoog en dit vel zorgt ervoor dat het mooi op spanning blijft.

Prima
Peerke*52 25.01.2020
Ook voor dit vel , goede kwaliteit met mooie warme sound waarmee je snaredrum ook echt gaat snaren om het zo maar te noemen. Zoals altijd met Evans vellen gebruik deze al zo`n 10 jaar , 110% tevreden .

WV
Perfecte snare resonantie vel
Wouter Van Renterghem 09.06.2021
Ideaal als snare slagvel in combinatie met een Haze 300 resonantie vel.
Super combo!

LH
Heel fijn vel
Lars Hoezen 26.08.2019
Dit vind ik een heel fijn vel, makkelijk te stemmen en er je krijgt een mooi geluid.

een echte aanrader.

p
Very Thin
progvincent 12.06.2017
I was expecting this resonant head to be thicker. It seems very delicate. I'd invest in a more expensive thicker resonance head.

Po
Best snare reso.
Piece of Maiden 29.06.2017
I've the Evans hazy 300 on al my snares.
They never dissapoint.
Because of the thin 1ply head you can get every possible sound out of your snare drum.

It is a real dynamic head. I would probably never use a diffrent one.

Een degelijke klassieker
Anoniem 01.11.2016
Er valt weinig te zeggen over dit vel. Het is een prima vel dat zich lekker makkelijk laat stemmen. Mooie open klank.