Fender 2" Suede Strap GR/T Reversible

11

Riem voor elektrische gitaar en elektrische bas

  • Materiaal: suède
  • Breedte: 5 cm
  • Lengte: verstelbaar van 110 - 139 cm (43,5" - 55")
  • Omkeerbaar
  • Gestempeld Fender-logo
  • Kleur: Grijs/Tan
Leverbaar sinds Februari 2020
artikelnummer 486781
verkoopseenheid 1 stuk
Length 139 cm
Width 51 mm
Colour Gray; Tan
Special Features Spaghetti Fender Logo
€ 44
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Woensdag, 3.04. en Donderdag, 4.04.
1

11 Klantenbeoordelingen

5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

draagcomfort

afwerking

6 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
e
Very High Quality Strap with Reasonable Proce
erdemu 05.05.2020
Title says it all, I am really liking this sort of grown up strap. I don't think it is up there with other artisian leather straps in terms of quality but for the price i believe it is hard to beat. Very happy with the purchase.
afwerking
draagcomfort
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
R
Zweitliebster Bassgurt, wunderbares weiches Leder
RBX5A2-Basser 04.07.2021
Mein anderer Lieblings-Bassgurt ist 7 cm breit und hat an beiden Rändern eine knapp 1 cm breite Polsterzone. Breitere Gurte können allerdings am Schulter-Hals-Übergang etwas auf den Hals drücken, wenn man wie ich den Bass gerne hoch und weit nach rechts trägt. Ich kann also hier nicht beurteilen, wie der Fender-Bassgurt für Rocker ist, aber für meine Art, den Bass zu tragen, ist er wunderbar. Er rutscht aufgrund seines Ledermaterials kaum, und er stört aufgrund der schmalen Breite und des weichen Leders kaum. Das Leder ist überhaupt einfach schön und flauschig anzufassen. Ja, es fusselt etwas, aber Lederfussel lassen sich leicht wieder entfernen. Einziger Wermutstropfen ist das etwas wabbelige Gefühl, das der weiche Gurt mit sich bringt, er ist minimal dehnbar und verwringbar, mir fehlt ein bisschen die Stabilität meines anderen Lieblingsgurtes. Vielleicht Gewöhnungssache.
afwerking
draagcomfort
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden