Fender 51 Nocaster Pickup Set

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 2.04. en Woensdag, 3.04.
u
Prachtige aanrader
uncle_jes 09.08.2018
Wat een prachtige set pickups! Heel heldere, goed definieerbare vintage sound die toch ook de nodige warmte heeft. Ingebouwd in een affinity squier tele, past allemaal perfect. Het instrument wordt er gelijk een stuk evenwichtiger van qua geluid. Hals element is nu bijvoorbeeld minder muffig, het brug element is precies wat een tele hoort te zijn, snijdend maar nooit overdreven schel. Echt een aanrader als je een goedkope telecaster naar een hoger niveau wil tillen!

d
Precies wat ik zocht....
dickgitaar 18.04.2023
Tja wat zal ik zeggen, gewoon het goede tele geluid ...
Vind dit nog steeds de beste Fender Tele set., Hal powerful en warm genoeg, de bite achterin en middenstand ook prima, ik pak nu eerder deSquier Affinity dan mijn VOS telew 52, dat zegt genoeg..