Fender Champion 100

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Woensdag, 24.04.
Voor 100% content...!!!
Nekaf 11.09.2021
Ik had al wel vertrouwen in het product dat ik kocht. Maar voor mij was het de eerste keer dat ik bij Thomann een dergelijk artikel kocht. Altijd een beetje spannend. Hoe zou mijn gekochte versterker aankomen, zou er schade zijn...?
Niets van dit alles. Kwam zonder problemen bij me aan.
Snel uitgepakt en aangesloten. Kan niet anders zeggen dan dat ik voor de volle 100% content ben en dit was voor mij ook de reden om met een gerust hart meerdere aankopen bij Thomann te doen.

Heb inmiddels al diverse spullen bij dit bedrijf aangeschaft en als het blijft zoals het nu loopt zal ik nog vaker bestellingen plaatsen.
Dus wat mij betreft een aanrader...!!!

Goede Versterker
Helge-Wolfgang 16.07.2021
Ik gebruik 'm voor een oude Gretsch Electromatic en een D'Angelico Exell (waarbij ik werkelijk uitmuntende service van Thomann heb ontvangen), voor beide muziekinstrumenten een goede aanschaf, hij kan veel volume aan maar heeft ook een koptelefoon, daarbij kan het geluid naar believen van toon worden bijgesteld d.m.v. de aanwezige versterker typen op het dashboard en aanpasbaar geluidskarakter door wat aan de knoppen te hannissen. Het heeft zeker een maand geduurd voordat ik begreep hoe veelzijdig dit ding is.

MG
Messia Garabedian 15.06.2017
Geweldige versterker, het blijft mijn favoriet. Jammer dat er aan de achterzijde geen XLR uitgang zit, maar ik ben er super blij mee. Om het te versterken met een Shure SM57 is ook niet verkeerd. Goed voor live gebruik!

Vooral als je Fender versterker met een Fender gitaar combineert.

Fantastische versterker
Dimitri-Herbert 16.02.2021
Ik zocht een gitaarversterker zodat ik mijn gitaar niet meer op mijn basversterker aan hoefde te sluiten.

De naam Fender liet mij al weten dat ik kwaliteit kon verwachten maar ik was erg verbaasd door de diversiteit (en kwaliteit) van de amp voicings in het 2e kanaal. Ook klinkt het eerste kanaal erg mooi en hebben beide kanalen losse effectopties.

De bijgeleverde footswitch zorgt ervoor dat je makkelijk kunt switchen tussen de kanalen en dat je het effect snel aan en uit kunt zetten.

Zeer goede versterker
Theo18 12.05.2017
Ik ben zeer tevreden over deze versterker. Het geluid is goed, en de instellingsmogelijkheden zijn dik in orde. De jazz setting heeft een goede toegevoegde waarde.
Afwerking is niet 100%, met name het doek voor de luidspreker is slordig.

Ideale versterker
Anoniem 26.07.2016
Ik heb deze versterker gekocht voor thuisgebruik en trainen. In eerst instantie wou ik een marshall maar deze kwam veel duurder uit de bus. Wanneer deze versterker tegen een muur geplaatst word komt er een zwaarder bas geluid naar biven net als een closed cabinet. Goede prijs/kwaliteits verhouding