Prima case
Benjiii182 20.05.2019
afgelopen week heb ik deze case ontvangen van Thomann.
Ik heb 2 Fender stratocasters met 70's (large CBS) headstocks. Wanneer ik een van deze strats in de case wilde opbergen paste tot mijn verbazing de headstock niet volledig in de ruimte die ervoor voorzien is.
ik heb de binnenbehuizing dus wat moeten manipuleren om de gitaar er veilig en goed in op te kunnen bergen. Dit valt helaas tegen en had ik niet verwacht van een officiële Fender case die voor deze prijs geadverteerd staat.

Pas dus op wanneer je in het bezit bent van een (Fender) stratocaster met een Large 70's CBS style headstock en je deze koffer wilt aanschaffen om hem daarin op te bergen.

HV
Mijn nieuwe koffer
Haico V. 27.03.2021
Het is een mooie koffer.. straalt het kwaliteit uit?? Nee zeker niet als je 'm van heel dichtbij bekijkt.. de afwerking had wat netter gekund zeker voor iets waar Fender op staat.

Fv
fender tweed case
F. v. R. 04.07.2019
prachtige koffer met spectaculaire rode binnenkant. Wel zwaar, dus ik zal hem niet op de fiets meenemen, maar wel heel handig als protectie voor jouw gitaar.

K
Fraaie koffer
KoningEric 31.10.2022
Perfect uitgevoerd. Ik gebruik deze voor een Fender Strat. Past precies.