NH
handige kabel
Nil Hammerstrumm 29.01.2021
Deze kabel is solide en ruisvrij. En de haakse plug is heel handig voor mijn electro acoustische gitaren als ik op de sofa zit te spelen en de gitaar even op de sofa wil zetten om telefoon op te nemen en dergelijke.

Woowwwww
NOPAIN 21.03.2019
It looks good, it feels good its solid, with great plugs. and so flexible. Does it sound good? Yesssss it does! It's a no brainer, couldn't ask for more and for this price really? Great Job Fender!

Thick and sturdy cable
Nielskie 27.12.2023
Needed a guitar cable with an angled jack, wanted something a little better thant the cheapest option. This cable is suprisingly sturdy and thick, feels high quality and is not that much more expensive than others.

klinkt fantastisch, maar na een jaargebruiken stuk.
NickWilschut 06.11.2022
De kabel klinkt erg goed, werkt ook makkelijk en voelt stevig. Helaas wel stuk gegaan na ongeveer een jaar gebruik (wel intensief gebruikt, ook live). Voor de prijs dus prima.

JM1957 27.02.2020
Goede en degelijke kabel heeft geen last van storingen en ruis.

b
kwalitatief goede kabel.
bodhibos 19.01.2022
Je krijgt erg goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik raad hem aan!

Prima kabel
Recorick 24.05.2019
Super degelijke connectoren met flexibele krimpkous, dikke afgeschermde kabel die soepel is en en fijn in gebruik. Ik gebruik deze voor send en return effecten naar m'n versterker en voor m'n gitaar. Echt goeie kabel die ik zeker vaker zal aanschaffen, top !

Flexibel
Jaapy 30.08.2022
Fijne en flexibele kabel. Mooi afgewerkt en solide aansluitingen. Gemaakt van een zacht rubber waardoor die heel fijn meewerkt

K
Goede kabel
Khelar 08.01.2021
Goede kabel stevig en geen ruis.

Degelijke gitaarkabel voor goede prijs.
Petertorro 21.03.2023
Gitaarkabel die degelijk is gemaakt en goed geluid geeft.